viglink.com

Tuesday, May 7, 2013

Andy Bojarski: Vem är du och vad är det JAG ÄR Närvaro?


JAG ÄRVar och en av oss är ett barn av Moder / Fader Gud. Och i oss alla, det finns en gudomlig essens eller gnista. Är du dina känslor, dina tankar, dina tankar eller din kropp? Nej du är inte. Du är själen och du är odödlig.Låt oss titta på ett exempel. Säg att du dör från detta liv på ålderdomen och du är antingen begravdes på en begravning eller kremeras. Vad exakt är kvar? JAG ÄR.Detta är jag är odödlig och detta är jag är din själ. Så vem är du? Du är som du är. JAG ÄR den JAG ÄR. Din själ dog inte när du lämnade din kropp på grund av hög ålder. Din själ gick bara till ett högre medvetande. Det finns ingen död. Så var inte rädd för att dö i den tredje dimensionens förståelse av döden.



Nu flyttar dina ben eller händer eller body.What gör du? Jag flyttar kroppsdelar.Vad exakt förflyttas? De kroppsdelar som förflyttas, eller hur? Du är inte armar, ben eller vad du flyttar. JAG är förslagsställaren av de kroppsdelar och kroppsdelar är det som flyttas. Du är inte kroppen, armarna, benen eller någon del av kroppen som jag är, är att flytta. Detsamma gäller med dina tankar, känslor och känslor. Du är inget av dessa. Säg Jag tänker på att vilja besöka en god vän i Belgien. Vad exakt gör jag när jag tänker på att göra detta? Jag tänker på att besöka en vän i Belgien. Vem är den tänkare av den tanken? JAG ÄR tänkaren. Men vad exakt skapades? Tanken på att besöka vän i Belgien, eller hur? Men, jag är inte tanken.Oavsett tänkte jag, JAG är den tänkare och att jag är mig. Jag tänker på den tanken. Att jag är är jag. Och vem skapade den tanken? JAG skapade den tanken.Och vad har skapats? Tanken skapades. Men jag är inte den tanken. Vad finns kvar när du tar bort tanken? Den jag är, är kvar, mig! JAG ÄR är tänkare som skapade tanken. Men återigen, jag är inte tanken. JAG ÄR den JAG ÄR. Låt oss titta på ett annat exempel. Låt oss säga att du känner dig lycklig. Vad exakt är det du gör? Jag skapar och känna känslan av happiness.Who skapade denna känsla?JAG skapade denna känsla. Den känsla av lycka skapades, men du är inte den känslan. När du förstår detta och ta bort alla tankar och känslor, vad återstår? JAG ÄR. När du kommer till din JAG ÄR staten och alla känslor och tankar tas bort, så att du har tittat inuti och det är då vägledning kommer till er. Det är då stillhet inne nås. Du hör detta hela tiden, för att titta inuti, alla svar finns inom. Nåväl, detta är hur du gör det. Ta bort allt som inte är jag. Skala ner till kärnan, alla tankar och känslor och kan fortfarande enhet allt som är kvar är JAG ÄR. Allt som är kvar är DU. Och då kommer du att se dig själv som en perfekt varelse av ljus, en perfekt varelse av Moder / Fader Gud. Kom ihåg att du är odödlig och du är själen. Du är inte din kropp, ditt sinne, dina tankar eller dina känslor. Det är allt en illusion för att hjälpa dig med dina lektioner liv tillväxt på Moder Jord. Detta är ego baserad. Meditation hjälper dig att få till din JAG ÄR Närvaro kärna DIG.Fortfarande ditt sinne och ta bort alla känslor och känslor och bojor och hitta som fortfarande pekar på dig där du bara kan. När du hittar din stillhet, kommer ditt liv att öppna upp till dig och du kommer att ha klarhet. Du kommer att ta reda på vem du egentligen är och vad en kraftfull varelse av ljus du egentligen är. Du kommer att se hur mycket älskade ni är. Du kommer att se vad en kraftfull skapare du är i ditt liv. Du kommer att upptäcka att du är en del av Oneness, Kristus medvetandet av kärlek som vi nu är på väg in med denna uppstigning. Och viktigast hittar ditt ljus och visa andra deras ljus som kan gå förlorat i de kommande gånger mer energier slår Moder Jord släppa allt som inte är kärlek grundas. Så gå ut och hitta din JAG ÄR Närvaro och låt ditt ljus lysa klart för andra att se. Ingenting och ingen håller dig tillbaka. Bara du kan hålla dig tillbaka.Bryta sig loss och stå i din JAG ÄR Närvaro! Andrew Jag behöver din hjälp.Klicka HÄR för att se inlägget på kärleken bomb meditation. Detta är viktigt och hjälper enormt. Om du är intresserad av att hjälpa, skicka mig en kommentar (bara rulla ner och du kommer att se kommentarer) någonstans på den här sidan eller någon annan sida på min hemsida. Jag behöver ditt förnamn, ditt efternamn initialt och den stat eller land du kommer ifrån och jag kommer att lägga till dig till den växande listan.  Detta är en lista över personer som har gett mig sin tillåtelse att inkludera dem i min meditation för att skicka kärlek till Moder Jord. Det finns styrka i antal och meditation är så mycket mer intensiv när andra ger sin kärlek och avsikt att skicka kärlek. Ingen meditation på din sida krävs (om du inte vill). De personer som deltar i denna kärlek bomb meditation kan hittas genom att klicka HÄR . Hjälp mig att växa den här listan, inte du? PS. Om du gillar detta inlägg, klicka på " Sign Me Up " -knappen på höger sida av hemsidan och du kommer att få ett e-mail när jag har ett nytt inlägg. Och klicka på "Gilla" -knappen till höger för att gillar min Facebook-sida. Tillstånd ges att kopiera och distribuera detta material, förutsatt att innehållet kopieras i sin helhet och oförändrade, distribueras fritt, och detta tillkännagivande och länken nedan är ingår.http://healingandlove.com/2013/05/07/who-are-you-and-what-is-the-i-am-presence/

No comments: