angel-kort läsningJag försökte något annat idag och ordnade korten hela ansiktet nedåt i en cirkel formation och sedan frågade jag änglarna för att vägleda mig till det perfekta kortet, använder min kvarts pendeln.
Detta kort "Vårda" kom upp och jag är inte förvånad! Jag hade en underbar upplevelse idag med en ung kvinna som nyligen kom in i mitt liv. Jag märkte jag kände ett nära band med henne och bekräftade för några dagar sedan att hon är min dotter förkroppsligad! Återigen påminns jag om att människor kommer in i ditt liv av en anledning, och det finns inga co-incidenter. Alla har en present till dig och om du vet det eller inte, du har en present till dem.
Kortet uppmanar oss att vårda våra dyrbara barn som dessa små själar valde dig som sina föräldrar. Detta faktum förblir densamma både här på jorden sfären och i de högre världarna. En själ väljer du att vara det överordnade ~ inte tvärtom. Så när du vårdar dina älskade barn, vårda dig din egen inre barn också. Båda verksamheterna är viktigt för dig just nu. Ärkeängeln Michael skulle vilja lägga till ett meddelande på varför det är så viktigt för dig att vårda ditt inre barn:
Kära ni, jag ler som idag har varit en glädjens dag för mig! Barn har underbara gåvor att dela med dig ~ sin oskuld och villkorslös kärlek. Det är dessa gåvor som hjälper dig att få inträde i Guds rike, så att säga. Var så oskyldig och kärleksfulla som barn, och du skall ärva jorden. Barn har ett sätt att märka de små saker som har liten betydelse för vuxna. Det är de små saker Kära som du inte märker att kommer att ge dig mest glädje! Som vuxna när ni hedrar och vårdar ditt inre barn, har du möjlighet att läka såren från det förflutna. Älska och vårda ditt inre barn kan du acceptera det förflutna för vad det visade dig, och du kan se den gåva det hade för dig. Barn har en naturlig tendens att bli glad, och när du hedra ditt inre barn, du släppa loss din egen inre glädje!
JAG ÄR Michael
~ Tack Michael.
Copyright © Debbie Erasmus. Det är tillåtet att dela detta budskap i sin fullständiga form utan förändringar och när författarens namn och länken till den ursprungliga platsen ges:http://archangelsanddevas.wordpress.com