viglink.com

Tuesday, May 14, 2013

Ärkeängeln Indriel, 13 maj, 2013 Ett Mors Dag-meddelande Av, Bella Capozzi



Älskade Hjärtan, Jag är Indriel. Om ni tror att ni inte känner mig, var medvetna om att det helt enkelt är för att ni inte kommer ihåg mig. Det är allt. Ni känner mig och ni känner mig väl, söta Änglar av Gud och godhet. Ni känner mig som beskyddare, guide och som en källa av plötslig inspiration – den inspiration som sätter fart på er framåt mot de syften som ni är här för på denna fantastiska jord. Ni behöver inte minnas mig, för jag frågar bara efter att ni vid tillfälle är lugna, observerar och lyssnar till ert hjärtas visdom. Jag kliver fram i dessa tider som en hjälpare för Ljusbärarna och lärarna. Och ni är ni, Kära Hjärtan. Ni är förändringen som världen har väntat på. Det är ni som är de konkreta bevisen, fullt och ärorikt förkroppsligade. Titta på varandra och framför era ögon ser ni bevisen på den förändringen, bevisen som ni så länge har ropat efter. Förstår vi vad jag talar om för er? De synliga bevisen är människornas transformation, hur jobbigt sakta ni än uppfattar att processen tar.

Det är den Gudomliga Moderns påbud att jag har tagit på mig omhändertagandet av Krigarna. Ni är kända bland oss som stammarna av Ljus, kärleksfullt utvalda och organiserade av Henne att vara bärarna av kärlek i en värld som verkar så blottad på det. Ni är här för att genomföra Hennes påbud och att sprida Hennes budskap, och Hon är synnerligen nöjd med det arbete ni utför. Hon skulle inte kunna be om mer. Andas djupt, barn… allt är gott. Ni fortsätter vaggas i er Moders starka omfamning, även när ni tror att ni är ensamma och vilse i ett fientligt land. Ni är alltid beskyddade. Ni är onåbara. Hon påminner er om att det är bara ett spel, en lek, och mycket av det som pågår i era liv är förutbestämt. Ni planerade allt, tillsammans, med Henne och för Henne. Självklart kunde det alltid finnas variabler, eftersom den fria viljan är en faktor för den faktiska hastigheten med vilken nyckelhändelserna kommer att fortskrida, och det är också en faktor för vad och hur intensiva dessa händelser utvecklar sig. Det finns fortfarande åtskilliga potentiella tidslinjer i spel, vilka oundvikligt vid en tidpunkt skall bli en. Som jag berättade för er, ni är kraftfulla Ljus som inte kan utplånas. Med den vissheten kan ni röra er framåt på er egen väg utan rädsla.

Moderns kärlek finns överallt omkring er. Bli medvetna om er själva som att ni översköljs av mjuk rosa energi, som glittrar likt kristall. Om ni stabilt börjar forma en medvetenhet om detta ljus, vilket faktiskt är Hennes kärlek, kommer ni att upptäcka att den är varm och fysiskt upptäckbar. Hennes kärlek är outtömlig och existerar i varje handling som utförs av generositet och osjälviskhet; i varje snällt ord och handling. Det är inte bara limmet som binder er till er egen inkarnerade själfamilj, utan det är också det som binder er samman med varje djur och annan människa på planeten och i de Högre rikena. Det är den villkorslösa kärleken från er Moder och er Fader, ursprungliga skapade er. Tillsammans skapade de er för att älska er, för deras kärlek är så enorm att den inte kan behållas bara för dem själva! De valde att genom var och en av er, skulle deras strålglans spridas genom hela Universum och bortanför det. Ni är, var och en av er, ett levande mirakel

Svensk översättning: Charlotta Olsson – www.st-germain.se

Copyright © Bella Capozzi. Alla rättigheter förbehållna. Du får kopiera och distribuera detta material, så länge du inte ändrar det på något sätt, innehållet hålls oförändrat och du inkluderar denna upphovsrätt.

No comments: