viglink.com

Wednesday, May 15, 2013

Sananda, 13 maj, 2013 Via Fran Zepeda Se er själva som jag ser er: magnifika gudomliga varelser



Hej kära ni, Ljus av mitt Ljus, Kärlek av min Kärlek. Jag kommer till er idag i ödmjuk vördnad för den obevekliga uthållighet i detta väldigt viktiga uppdrag som ni har gett ert samtycke till att ta på er för att tjäna andra. Att se er alla har varit upplyftande för oss alla i de Himmelska Rikena. Att se er sprida era gudomliga vingar är musik för våra öron, balsam för våra själar. I varmhjärtad lojalitet fortsätter vi vår resa framåt tillsammans.

Vägen har varit lång, men titta omkring er så kommer ni att se många framsteg inuti och utanpå. Ni har nått en ny fas i er utveckling och i att utföra era tjänster till allmänheten – de tjänster som har hållits gömda djupt inne i era hjärtan.

Ni har öppnat upp till nya nivåer och avenyer av er existens, framför allt den senaste tiden, när ett enormt skifte inträffade för många av er. Ni börjar se ert syfte och ert uppdrag och att välja er väg. Ni inser vid den här tiden att genom att göra så, behöver ni lämna en hel del bakom er. Men betänk att allt ni lämnar bakom er är bara som stödhjul som ni med glädje har tagit av för att flyga stadigare mot er sanna vision i livet.

Det kan liknas vid att ni har klivit in i en mycket mer verklig version av er själva och era liv. För ni är redo nu, åh så redo, att sväva upp i det okända utan en blick bakåt. För ni vet nu att ert syfte är storhet, tillsammans med alla era medmänniskor på denna nya skinande jord, vilket blir mer och mer uppenbart för varje dag.

Mina kära älskade, mina kära systrar och bröder, kamrater i tro och kärlek och fred, kamrater som visar världen vad den kan vara med bara en ordspråksmässig handviftning och nytt perspektiv. Det nya perspektivet impregneras i er nu; det blir bekant för er och det möjliggör för er att skapa tydligare utifrån det när ni rör er framåt och implementerar era drömmar och gör kopplingar med andra utifrån er kraft.

Det ni har skapat hittills kan liknas vid när en nyfödd just har blivit avtvättad alla vätskor från livmodern och tar sitt första vackra andetag, eller en planta som delar med sig av sina frön när den pressar sig upp genom jorden och till luften och mot solen. Ni kan se den och den är verklig men det kräver en del omsorg och näring för att se om den överlever.

Ni är magnifika i ert syfte och i er sanning. Ni kan känna er kraft byggas upp, eller hur? Ta er ett ögonblick och värdera det nu, kära ni. Känn era ljuskroppar. Vet att de har expanderat. Känn kärleken byggas upp inuti er. Vet att den har expanderat. Känn vetskapen i hjärtat, att ni har åstadkommit så mycket och från och med nu, kommer det att gå ännu fortare.

Jag älskar er med hela mitt hjärta. Jag känner er smärta och er osäkerhet, era tvivel och era rädslor. Jag vägleder er när ni frågar efter mig, så att ni kan frigöra er ifrån dem och känna er sanna kraft, att känna er sanna kärna, där det inte finns plats för några tvivel eller rädslor så länge som ni fortsätter att överskölja er själva med mer och mer ljus, och lita på att ni fortskrider precis så som ni behöver.

Ja, det kommer fortfarande vara vägbulor på er väg, men notera att ni hindrar er själva från att gå ner längs vägen av negativitet mycket mer beredvilligt och med mer lätthet nu. Jag beundrar denna nya förmåga hos er omåttligt, byggt på nedärvt kunskap om er gudomlighet, vilket ni börjar minnas alltmer när ni vandrar framåt på er resa. Snälla, se er själva som jag ser er: Magnifika Gudomliga Varelser.

Ni kanske upptäcker ett surrande eller en vibration omkring er som ni inte har märkt av förut, tillsammans med ofta förekommande glimtar av ljus. Det är indikation på era framsteg inom er ljuskropp och hängivenhet att expandera era hjärtan. Det finns ingenting som kan utplåna det. Känn detta. Fortsätt att växa med detta nya perspektiv och denna nya närvaro.

Ingen kan ta er kraft ifrån er längre så länge som ni står stadigt i er beslutsamhet att lyssna inåt och titta inåt och känna er kraft och minnas era Sanna Själv. Snälla, vet detta och håll den kunskapen nära era hjärtan; det är ert passerkort till ännu fler insikter och utveckling av era Sanna Själv, av ert återvändande till Enheten.

Ni förblir i mitt hjärta och inför mina ögon, alltid. Jag finns vid er sida när ni fortsätter på denna magnifika resa.

Er kärleksfulla broder, Yeshua.

Svensk översättning: Charlotta Olsson – www.st-germain.se

As Channeled Through Fran Zepeda. Permission is given to copy and distribute this material, provided the content is copied in its entirety and unaltered, is distributed freely, and this notice and links are included.

http://www.franheal.wordpress.com (Blog)
http://www.franhealing.com/Current-Channelled-Message.html (Website)

No comments: