viglink.com

Tuesday, May 28, 2013

Sananda, 26 maj, 2013 Vi skapar Himlen på Jorden, Ett glimrande steg i taget



Hej mina kära av den eviga saligheten. Ja, ni vet, har vetat och kommer att känna meningen av Salighet mycket djupare mina kära dimensionsresenärer och leverantörer av Ljus och Kärlek. Jag kommer idag för att gratulera er till ett väl utfört arbete när det gäller att klara av att bli översköljda av sådana enorma energiflöden. Det har gjort er gott och nu gör ni andra gott med den. Och glöm inte er själva, kära ni. Titta in i era hjärtan och se vilka subtila och mindre subtila nyanser och bevis på djupare kärlek och transformation som ni har fört in i er själva bara genom den öppenhet med vilken ni har tagit emot översvämningen av energi.

För ni börjar bli väldigt duktiga på att använda den till att expandera er egen energi och att fylla världen med ljus och att stödja den högre vibrationen för er själva och andra – att fylla världen med än mer ljus i de mörkaste hörnen och i era egna hjärtan. Ni börjar bli riktigt bra på detta, och när ni ser tillbaka på er energi under det senaste året, kommer ni att se en sådan successiv höjning av syfte och frekvens.

Ni förenas rättmätigt med samma rang som alla Himmelska Varelser som i sin kärna har som syfte att tjäna och höja och underlätta för mänskligheten. Vi tackar er för er uthållighet och er hängivenhet och för er fantastiska anpassningsbarhet och flexibilitet medan ni tar er framåt högre och ljusare på er väg till era Sanna Jag.

Mycket förändring är på gång. Ni behöver bara titta efter ordentligt i era hjärtans alla skrymslen och i er allomfattande energi för att veta att ni har kommit långt på er väg för att slutföra era uppdrag här på Jorden. Ni kan känna det, eller hur? Vi ser det här i de Himmelska Riket när vi tittar på den strålande storslagenheten av era Ljuskroppar, förändrade och förfinade av allt Ljus och Kärlek som ni så helhjärtat har accepterat och erbjudit till andra.

Ni bryter ner barriärerna av gamla strukturer som ni varit väldigt vana vid i det förflutna. Vi ser att ni börjar lösgöra er och överge dessa gamla trosuppfattningar och strukturer. Några har släppts med motstånd, några har släppts med glädje och några sitter fortfarande kvar. Men var inte rädda, och gör inga misstag; ni rensar upp vägen för en mycket ljusare existens fylld av så många mirakel.

Och ja, vissa av er ifrågasätter fortfarande, vissa av er tvivlar fortfarande och vissa av er sörjer fortfarande det gamla. Det är okej. Vi förväntade oss inte att ni skulle överge allt lättvindigt som hållit er igång under så lång tid. Precis som en fågel måste släppa taget om gruskornet med näbben för att plocka upp det näringsrika och läckra fröet, har ni behövt och gör fortfarande, släppa taget om era gamla trosuppfattningar och vanor från förr för att välkomna sådant som kanske kan verka nytt och märkligt. Men det kommer att visa sig vara det bästa ni någonsin gjort, att acceptera era nya liv baserade på bara kärlek och förlåtelse och ja, överflöd av en sort som gynnar alla, inte bara ett fåtal.

Och ni kommer att få det, mina kära; ni skapar det och vi applåderar er för ert mod och er uthållighet, och ja er acceptans av stunder som inte är helt bekväma. För detta har inte varit någon enkel uppgift, dock väldigt givande och lärorik att åta sig, mina kära.

Jag står framför er med så mycket kärlek i mitt hjärta och så mycket tacksamhet, för ni har fullgjort vad jag försökte för så många år sedan. Ni har min största respekt och tillit. Tillsammans förändrar vi världen – Vi skapar en Himmel på Jorden, ett glimrande steg i taget.

Detta är vad ni kom för. Detta är varför ni samlades för så många eoner sedan, och planerade era öden och kartlade era uppdrag och behöll löftet i era hjärtan att ni skulle komma tillbaka till Helheten ni en gång kände, genom att ta den cirklande men berikande väg som ni hade valt till er själva och Skaparen och Enheten för att lära känna det totala av dess upplevelseförmåga. Och precis som ni har skapat saker som känns som att de har gått fel, så har ni fört gåvan av dem fram till en storslagen Gyllene Tidsålder baserad bara på ett hjärta berikad av Kärlek och Enhet.

Jag gör honnör för er mina älskade, mina kära systrar och bröder i Ljus och Fred. Ni tar er framåt mycket fortare än vad ni någonsin kan föreställa er. Ge er själva en regelbundet återkommande vila och fortsätt sedan framåt mot er strålande Verklighet som formar sig och uppstår medan vi talar. Jag är alltid vid er sida i denna monumentala ansträngning.

All min kärlek är er,
Er kärleksfulle broder, Yeshua.

Svensk översättning: Charlotta Olsson – www.st-germain.se



---------------------------------------------------------

Comments from readers (0)


No comments: