viglink.com

Tuesday, May 7, 2013

Vakna Människa, det är dags - Ärkeängeln Raphael genom M. Gamma ~ 04.Mai 2013


AARaphael-II(Översatt på 2013/04/05, originalspråket tyska)
Mina älskade människor på jorden. Det är dags att du inser att jag inte är bara en ärkeängel, men också en skapelse av Gud. En varelse av Gud som du är. Jag är inte mer eller mindre den du är. Detta är något man alltid måste förstå och det är så viktigt.


Du har kvar till långt med fel kunskap om oss och vår uppgift är bara att vilseleda dig om dina föreställningar om kyrkan, religion eller påven. Påven själv är bara en marionett för de män som styr frågor och processer på jorden. De försöker på olika sätt att manipulera och visa dig hur svag och obetydlig du är.


Snart kommer du att inse att du är bra och underbara varelser av Gud. Varelser med mäktiga krafter och möjligheter att kontrollera och påverka saker. Med styrning menar jag här endast på ett positivt sätt, vet jag att du är medveten om det. (Skratt). Det är på tiden att du inser, att den långa tid av förtryck och förstörelse kommer till ett slut. Det är viktigt att du inser att det är omöjligt att vara lycklig i en miljö som denna, eftersom det inte finns någon grogrund, när du alltid förstöra det om och om igen. Du måste förstå, att du måste inse detta själv. Detta är det enda sättet du kommer att få frihet för dig själv. Ingen annan då själv kan uppnå detta. Tro på dig själv, du är bra och kloka varelser av Moder Jord. Så varsågod vara glad om förverkligandet av vem du är och var du kommer ifrån.Detta är den makt som ligger inom dig. Kraften som kan förändra allt. Allt jag har sagt att du snart kommer att bli verklighet. Det är bara en kort tid att gå då allt kommer att kollapsa, eftersom ljuset spolning den till ytan och det kan inte döljas eller täckas upp av vem som helst på denna jord. Jag kan inte vänta att se era ansikten när den stora showen börjar . En show som aviserades redan för hundratals år sedan av Hopi Indian (infödda amerikanska folket). Denna show kommer att tydligt klargöra vem som innehar makten i handen. Jag garanterar er att jag inte överdriver. Som vanligt kommer vi inte att ge några datum, eftersom datum kommer bara förvirra dig och är kontraproduktivt. Det kommer att starta, när vår himmelske Fader tycker det är lagom att börja. Var redo, eftersom showen kan börja snart, det kan jag försäkra er. Gå vidare och vara nöjd med utsikterna för de fina kommande dagarna. Dagar med lycka och njutbara stunder. Var redo för vad jag har sagt. Det kommer att finnas mer att komma, kan detta en lova dig. I stor kärlek till dig. Din ÄrkeängelRaphael __ Copyright © Gamma Marc. Det är tillåtet att dela detta budskap i sin fullständiga form utan förändringar och när författarens namn och länken till den ursprungliga platsen ges.http://soul4free.wordpress.com















No comments: