viglink.com

Saturday, June 8, 2013

Var beredd på att träna dina tankar - Ärkeängeln Raphael genom M. Gamma ~ 2013/06/07


AARaphael-II(Översatt på 2013/06/07, originalspråket tyska)
Kära människor på jorden, ännu en gång är det dags att ge ett meddelande till dig. Återigen en vecka har passerat och många saker som hänt. Många saker har förändrats och människor har insett att förändringen för jorden och mänskligheten måste börja med er själva.

Denna insikt är mycket viktig och en viktig grund för uppstigning mänskligheten och jorden. Den uppstigning kommer att åtföljas och stödjas av oss men vi kan inte göra det åt dig. Du är i tiden medveten om detta, och du har ändrat ditt tankesätt. Detta är grunden för en fortsättning på uppstigningen som jag syftade på mina tidigare meddelanden till dig.

Jag skulle vilja ta ett annat föremål för din uppmärksamhet. Ämnet handlar om människorna på jorden, och möjligheten att styra dina tankar när som helst. Detta är en av de viktigaste lärdomarna du måste förstå och en av anledningarna till att vi upprepar oss från gång till gång. Det är inte meningsfullt att bombardera dig med nya koncept och nya idéer när man inte förstod och integrera de saker vi har överförts till dig. Detta skulle endast begära för mycket av dig och det är något vi vill inte att mina älskade människor. Alltid vara medveten om att du har makten att påverka varje situation och dess utveckling. Med din rena sinne makt ni kommer att kontrollera allt och alla när du vaknar. Detta betyder inte att du inte kan göra det just nu. Nej, redan nu har du möjlighet att göra det och det är så viktigt att förstå. Styr dina tankar och du styr vad som kan och får hända dig. Ingen annan då du är ansvarig för din verklighet. Anden kommer att ge dig vad du har beställt. (Skrocka) En mer ämne jag vill ta upp. Attityden till saker som gör det svårt för dig. Vill du släppa dina svårigheter i livet? Du vill inte att konfronteras med dessa problem längre, då är det dags att agera. Du kommer att fråga dig själv hur kan jag göra detta och jag säger till er, att lösningen ligger inom dig och du måste ändra din inställning till ditt problem eller svårigheter. Föreställ de svårigheter som regelbundet ockuperar och hindrar dig till liv en glad och framgångsrik liv. Detta kan ändras av din attityd till dina svårigheter. Genom att ta bort energi från situationen eller motivet. När du inte mata situationen eller ämnet med energi kan det inte existerar längre. The Universe följer din önskan och detta snabbare och snabbare. Förstår ni mina älskade människor på jorden.Jag kommer att komma till slutet av meddelandet från idag och jag vill ge några goda nyheter. Mycket snart kommer vi att starta en gång med ett nytt försök. De som är bekanta med kosmiska eller naturliga händelser vet att mycket snart våren kommer att byta till sommartid (solstånd). Detta blir återigen ett bra tillfälle att få idealiska förhållanden för uppstigningsprocessen. Var beredd på att tänka på ett positivt sätt, vara beredd att ha dina tankar rent och klart, eftersom detta är viktiga förutsättningar för att lyckas. Ingen annan då måste man initiera och göra uppstigningen. Genom din tro, genom din vilja att du kommer att göra det möjligt. Vi kan bara stötta dig. Det sista steget är det tillåtet att göra själv. Var redo mina älskade människor. Var redo för ett nytt försök att inleda uppstigning.Tvivla inte, och du kommer inte bli besviken, jag lovar dig. Om du tvivlar på att universum kommer att ge dig vad du har beställt. Den kommer att finnas kvar i tvivel, eftersom det var på din beställning formulär. I stora kärlek till er mina älskade människor din ÄrkeängelRaphael __ Copyright © Gamma Marc. Det är tillåtet att dela detta budskap i sin fullständiga form utan förändringar och när författarens namn och länken till den ursprungliga platsen ges.http://soul4free.wordpress.com


No comments: