viglink.com

Friday, December 13, 2013

Mitt Glastonbury och Henge Erfarenhet - Andy Bojarski


20131204_094819Hej alla, ville jag dela med mig av mina erfarenheter av Stonehenge och Glastonbury.
Henge Erfarenhet
För mig, energier Glastonbury var mycket mer intensiv än Stonehenge.Jag kände energier Stonehenge när vi köra fram till platsen. Energier var pulserande hela min kropp vid ankomst. Det var verkligen en fantastisk känsla. Det mest otroliga sak som jag minns är när Meline filmade Stonehenge och när hon flyttade kameran till mitten av stenarna, kan du se energierna på skärmen på hennes kamera som de pulserande. Meline kommer att posta den här videon snart.
Däremot kan du inte komma åt stenarna som området var avstängd. Detta sänkte upplevelse för mig som jag skulle ha älskat att sitta i mitten av stenarna och röra vid dem. I varje fall en vacker upplevelse.
Glastonbury Erfarenhet
Glastonbury var en helt bättre upplevelse för mig. När vi körde in i staden, kan du se den Tor på en kulle som var några miles bort från bilen och jag var redan känner energierna som löper genom min kropp. Vi gick upp till Tor två gånger, den första gången i dag och andra gången vid midnatt. När vi var upp för första gången i dag, Meline samband med Gaia som nämnde att vi skulle komma fram vid midnatt, så vi gjorde. Vi gjorde en meditation tillsammans innan vi går upp vid midnatt.
Jag minns att tas upp till Tor under meditation och sitter i Tor och alla mästarna var visar upp. Först Jesus, då Lady Mästare Nada, och sedan Moder Maria. Då alla Arch Angels uppträdde en efter en, hälsning mig, liksom alla Uppstigna Mästare inklusive Gaia. Det var en av de bästa och visuella meditationer i mitt liv. Jag såg varje herre och sedan grät. Det var så verkligt för mig. Jag fick veta att de alla väntade på oss i toppen och att vi alla skulle vara skyddade av AA Michael och hans legion av blått ljus. Meline fick veta att älvorna skulle lysa väg för oss som de gjorde, jag känner mig.
När vi var där, högst upp vid midnatt, kände jag energierna. Jag såg den här vita filmen runt omkring mig och kunde se mellan den kalla luften omkring oss. Det var mjuk rörelse runt mig ibland och olika färger också. Vid ett tillfälle jag fokuserat på ett ljus i staden nedanför och såg detta ljus blir större och större. Sedan såg jag Jesu ansikte och kände så många energier som flödar genom mig på den tiden. Då ansiktet ändras till en siffra på Jesus, belysta i vitt. Hans händer var något nedåt och handflatorna var utåt pekar på mig. Det var ren häpnad som Jesus energier rullat fast mig vid den här tiden.
Sen blev jag guidad på något sätt att göra en energi healing på Gaias hjärta, med tanke på att Glastonbury är jordens hjärtchakrat. Jag såg mig själv som håller hjärtat och hjärtchakrat i min hand. Jag började att säga att du är rengjorda och renas. Jag föreställde mig själv rensning alla hjärtats kamrar chakra och skura all negativitet och överbelastade och blockerade energi mänskligheten bort. Då jag föreställde hjärtchakrat och hjärta som uppslukas i den violetta flamman. Jag sade sedan "du är nöjd, du är frisk, du är läkt, och du är förseglade." Jag föreställde en tätning som sakta placeras runt Gaias hjärta och hjärtchakrat. Jag sade sedan "du är aktiverade" och såg mig själv röra hjärtat och hjärtchakrat. Hjärtat och hjärtchakrat började sedan röra sig en aning och vibrera.
Jag sade sedan "du är strömförande med flytande vitt ljus och med flytande färg helande ljus och energi och du är fyllda med vätska vitt ljus och flytande färg helande ljus och energi." Jag sedan såg jordens hjärta och hjärtchakrat fyllda och energi med så mycket ljus och ny energi. Genom hela denna process, jag höll på att fyllas med så mycket energi och ljus. Det var verkligen en märklig upplevelse för mig. Efter att jag var klar med hjärtat healing, sa jag till Meline vad jag gjorde och hon sa att hon också var helande Gaias hjärta på samma gång med den violetta flamman. Vi var båda helande Gaias hjärta på samma gång och inte veta det. Fantastiska synkroniseringar! Sen kom vi tillbaka till rummet, men tydligen tog tillbaka några mörka energier, varelser eller enheter med oss.
När jag låg i sängen, kände jag detta mörker närvaro runt mig och genast frågade Arch Angel Michael för att ta bort alla eventuella mörka enheter, varelser eller energier som finns runt våra energifält eller i vårt rum. Jag kände mig genast bättre. Eftersom detta hände, sa jag Meline vad som just slog mig och hur jag kände de mörkare energierna och hon berättade genast för mig att hon gjorde också och berättade att hon frågade Arch Angel Michael för att ta bort dem också. Detta var andra gången som Meline och jag gör samma sak utan att veta det. Först läkning vid midnatt i Gaias hjärta och hjärtchakrat och sedan avlägsnande av mörka energier från våra energifält. En annan underbar synkronicitet. Vi var på Glastonbury på onsdag och jag fortfarande känner av integrationer av dessa energier.
Idag är det söndag, och med skrivandet av detta inlägg. Dessa energier har förändrat mig så mycket. Jag känner att jag har sovit i ett år. Jag sover nästan 12 timmar per dag eller så efter Glastonbury. Jag känner mig själv det arbetas på och en stor medvetandeskifte har skett i mig. Den största förändringen som jag känner är känslan av kärlek som jag har. Den kärlek i mig har ökat. Det är svårt att beskriva. Jag känner att jag avkänning så mycket mer av vad kärlek är inte, och det som blir över är vad kärlek är. Detta är en del av utsläpp och sprider att vi alla går igenom vid den här tiden som bara kärlek kan gå vidare med uppstigning. Kristusmedvetandet ÄR KÄRLEK!
Detta har varit en otrolig upplevelse för mig. Jag rekommenderar att alla går besök hjärtchakrat av moder jord. Det är verkligen en livsförändrande upplevelse. Jag sänder er alla kärlek och många välsignelser ...
Kärlek - Andy
Dessutom, är du välkommen att lägga till ditt namn i meditation listan kärleksbomb. Du kan göra detta genom att lämna ditt namn och var du kommer ifrån i en kommentar nedan. Klicka HÄR för att läsa om den kärlek bomb meditation och för att visa listan över deltagare.
För det andra, om du inte har gjort det ännu, klicka på "Registrera mig" botten längst upp till höger på detta inlägg för att få nya inlägg levererade varm och fräsch till din inkorg.
Och glöm inte att klicka på "Gilla" Facebook-knappen för att gilla vår Facebook-sidahttps://www.facebook.com/AwakeningToHigherLove även i övre högra kolumnen på denna sida.
Slutligen, om du vill få en timmes gratis energi healing från mig, klicka HÄR för att registrera dig. Välj bara ett datum och tid från de tillgängliga spåren och du är planerade. Klicka HÄR för att läsa helande vittnesmål för att se vad andra har upplevt med en energi healing för att se om en helande är rätt för dig ...
Att skicka alla du älskar och många välsignelser ...

No comments: