viglink.com

Friday, January 17, 2014

Meddelande om Visdom och Inspiration 13 januari 2014



Gräv Djupare
Hälsningar Mina Älskade vänner här är vi igen, JAG ÄR med er, det är Lord Emanuel, och om ni tvivlar på det, så ber jag er att gå in i ert hjärta för att inom fråga er själva. Detta uppnås mycket lättare genom att ta flera djupa andetag och sedan andas ut genom munnen, långa djupa renande andetag, andas in Ljuset och andas ut all densitet. Sedan stilla ert sinne! Kära ni, vid det här laget vet ni att ni inte är era tankar, det där onödiga tjattret är inte ni, mina kära, ni är inte ert sinne.

Ni är obegränsat medvetande i en fysisk kropp som har en fysisk upplevelse på en fysisk planet. Ni har makten att tysta ner ert sinne, era tankar, och att be er själva att vara tysta! Be ert sinne att vara tyst och tag er fantastiska energi med er in i ert hjärtcentrum, och där kan ni göra en eller två saker, fråga ert hjärta om det verkligen är Emanuels ord ni läser eller ni kan vänta och känna min närvaro.Endera kommer ni att veta. Och ni behöver inte tvivla, därför att ni frågade ert hjärta och det ljuger aldrig.
Det här är Källan till er Sanning Kära ni, och jag manar er att utveckla denna färdighet, nu är det dags att ta er tid att öva er så att ni hittar stillheten inom för att kultivera hjärtats önskningar. För det är där ni kommer att finna den absoluta Sanningen.Stärk förmågan att kultivera stillhet, och för att nå dit Kära Ni, måste ni öva dagligen. Det medför en del ansträngning ifrån er sida Kära Ni, men detta är inget bekymmer för er välutbildade Ljusets Krigare! Ett sådant här engagemang är inget svårt för er.
Ni har genomgått många livstider bara för att vara här nu i detta livet. Ni har kapaciteten att ägna 15 minuter om dagen för att träna i stillhet. Inga ursäkter behövs, ni har viljan, ni har beslutsamheten och uthålligheten att göra det. Och jag hade på tungan att säga till det sk. bittra slutet, men det är sött, sött, sött något som ni inte kan föreställa er just nu, och detta är inte ett mål det är början. En början på ett nytt sätt att leva eller av ett gammalt sätt att leva, eller en blandning av de två, ett återställande av hur människan är utformad för att leva i total frihet, med Suverän Fri vilja och en fullständig anslutning till Fader – Moder Gud, allt som är.
Det kommer inte att se ut som att leva i någon tidigare generation, ni kommer att skapa era egna unika civilisationer, men de kommer att vara baserade på Universella Lagar som inte förändras och som ni alla har minnen av, lagrade i era fysiska kroppar.Dessa minnen aktiveras nu och många av er börjar komma ihåg hur ni var menade att leva, många av er upplever stora obehag existerande på ytan av er jord, som nu är skillnaderna mellan hur ni kommer ihåg hur livet ska vara och vad som för närvarande händer på ytan. Det är en mycket utmanande tid, där ni sträcks och bokstavligen har en fot i båda lägren, och det kan vara obehagligt, obegripligt, förvirrande och mycket utmanande i era liv.
Kära Hjärtan, nu uppmanar Jag er, gräv djupare, det finns mer inom, ni har mer, ja, Gräv Djupare. Mina Kära, ni har styrkan kvar, ni har uthålligheten och ni kan och kommer att klara detta tills Ljuset Segrar.Nu mina Kära, var snälla och VÄGRA att se brist och lidande i den yttre världen. Bara vägra att spela spelet! Skapa! Skapa i ert huvud exakt hur ni vill att er värld ska se ut och vad ni kommer att se i er dagliga verksamhet, filtrera bort allt som triggar er att förtvivla, glöm allt som gör er ledsna.Jag föreslår inte att ni ska leva i en fantasivärld. Jag ber er inte att förneka era känslor, absolut inte. Bli medvetna om att när ni går till köpcentrum eller butiker att ni kommer att se saker som stör er.
Var medveten om att när ni ser på nyheterna blir ni oroade av hemskheterna, oärlighet och lidande i världen. Innan ni tar ett steg utanför ert eget paradis, ert hem, tag några djupa andetag och bed er Stora Guds – Närvaro I AM att vara Närvarande som leder er och gör allting möjligt. Bed ditt Högsta goda att visa det positiva och konstruktiva. Vägra att delta i drama och förtvivlan och försök att se det goda i Allt och Perfektion i alla ting. Stå fast rotad i ert hjärta när ni går omkring i era dagliga sysslor, känn allt som finns att känna, upplev allt som finns att uppleva, men vägra att dras ner av något som ni uppfattar som negativt. Var i era hjärtan Mina Kära, för där finns Sanningen. Förbli i era hjärtan och ni ska få allt. Detta är mitt Löfte till er. JAG ÄR Lord Emanuel och jag ÄLSKAR era Dyrbara Hjärtan. Gud Välsigne var och en av era modiga, modiga själar. Jag hedrar ert mod och er själsstyrka.Transmitted through Gillian Ruddy.
Översättning: Bibi Ahrnstedt – www.st-germain.se

Archives available at
www.lordemanuelmessages.com



No comments: