viglink.com

Tuesday, January 7, 2014

Ska du äta mer frukt , grönsaker och örter i 2014?


Druvor ~ lymfsystemet  

Persilja ~ Binjurar 
Selleri ~ Ben  
Vattenmelon ~ Njurar 
Körsbär ~ Blod 
Apelsin ~ Artärer
Maskros ~ Tänder  
Kål ~ Kolon Morötter ~ Ögon   
Vetegräs ~ Kropps lukter 
Spenat ~ Muskler 
Blåbär ~ Hår
Vattenkrasse ~ Lungor
Äpplen ~ kapillärer 
Ingefära ~ Cirkulation 
Citroner ~ Viktminskning
Gurkmeja ~ Anti inflammatoriska
Koriander ~ Detox
Kokosnöt ~ Energi 
Broccoli ~ Anti cancer
Kål ~ Mineraler 
Gurka ~ Hud
Fänkål ~ Dålig andedräkt
Dill ~ Slem upplösare 
Hallon ~ Kvinnliga reproduktiva körtlar 
Björnbär ~ Manliga reproduktiva körtlar 
Betor ~ Lever 
Kanel ~ Blodsocker 
Sallad ~ Nerver

Var steget före . Världen kommer snart måste erkänna att okokt ,oförändrad , ekologiskt , näringsrikt livsmedel är det bästa för mänskliga hälsan.
Bli  frisk ! Bli rå!Lita på mig , råa livsmedel var den smartaste beslut jag någonsin gjort . jag ständigt förvandlas fysiskt , känslomässigt , mental och andligt även efter 13 år av att äta råa livsmedel . Rå / vardagsrum livsmedel väg är djup i hur det kan hjälpa dig att nå din mänskliga potential. Du kommer inte ångra det beslut om att äta mer LEVANDE FÖDA ! Jag uppskattar möjlighet att dela min kärlek till råa livsmedel , hälsa , healing , vävnadsförnyelse och hela människans upplysning.
Kärlek ,Dan : D
http://www.regenerateyourlife.org/openbox/

No comments: