viglink.com

Wednesday, May 15, 2013

Lisa Gawlas - Den stora nätverk av utomjordingar, oss och vårt ansvar inom skapelse - 10 Maj 2013



multiverse1
(Tack till http://lucas2012infos.wordpress.com ) För de senaste veckorna min meditation rymden har varit ganska mycket off-line. Jag visste att något stort måste vara igång men det fanns inget sätt att förutse vad jag upplevde i går kväll och sedan idag i min meditation. När jag sprang min bad att ta min meditation, satt jag med mina ögon stängda (en massiv huvudvärk var på god väg) och med mina ögon stängda jag kunde se en massiv stjärnsystem. Jag visste att detta stjärnsystem inte var vårt, inte de som vi ser när vi tittar upp mot natthimlen ... och jag var tvungen att undra exakt vad jag skulle uppleva när jag kom in i mitt badkar.



Under den senaste veckan eller så i ett försök att gå in i meditation, skulle jag se fem bilder av ansikten tittar tillbaka på mig från väggen att mitt duschmunstycke är på. Min första tanke var mina plejadiska vänner, men det var inte deras energi signatur som jag kände. Jag kunde inte hålla min meditation bortom en stund eller två och sedan skulle blekna och som skulle sluta mitt försök. Åtminstone fram till idag.


När jag hittade min inre utrymme i ett badkar fyllt med döda havet salter, dessa fem huvuden samman till en. De talade med en kollektiv röst. Det första de lät mig veta är att de alla var närvarande i mitt vardagsrum sista kvällen arbetar på mig. De är biologiskt formlösa, såvida de vill klä sig i biologi och sedan de har viljan att skapa en biologisk formulär om och när det behövs. Jag frågade dem var de var ifrån och de gav mig mindre ett ortnamn (tills jag insisterade) och faktiskt visade mig. Jag har gjort mitt allra bästa för att så ödmjukt, visa er vad jag hade sett igenom sina uppenbarelser: I denna alltför enkla och mycket mycket ödmjuk exempel cirkeln (och de representerar planeter och solsystem) cirkeln överst i nebulosan är där de kommer ifrån. Planeten längst ner (med vitt centrum) är jord.De gjorde överlagra allt framför nebulosa, vilket är anledningen till att jag använde en här. Det fanns enorma andra planeter och system i vad de visade mig, de rika, stora nätverk av liv bortom jorden. Från min förståelse, de var högre i många dimensioner uppåt i vad vi uppfattar som himlen. Jorden skulle vara på den nedersta delen av de dimensionella områden i livet. De visade oss en nebulosa att visa flera saker, dels att det finns ett nätverk av anslutning inom denna erfarenhet (kan bara kalla det jordarter himmelsfärd) som faktiskt är så liten i förhållande till det stora vidden av hela skapelsen själv. Dock har allt som är ansluten inom denna Nebulautrymme en mycket mycket egenintresse i jordens evolution. En sann och äkta sammankoppling av energi. Det finns så många sammankopplade "nebula'sen" thru ut hela skapelsen, mycket högt antal att räkna. Alla har sina egna erfarenheter i sina egna evolutionära vägar. Så jag frågade, de är Sirius? Plejadiska? Arcturian? (Thats om omfattningen av min ET medvetenhet) Det är när de visade mig bilden ovan och sa nej, men väldigt mycket kopplade till alla inom loppet av Nebula och det är mycket vidsträcktare än mitt sinne kunde förstå, även när den visas . Vad de också visade mig, som representeras av de gula linjerna, var den elektriska anslutningen mellan alla i denna nebulosa. Ett energisystem kopplas intimt med varandra och stödja och stärka utvecklingen av ALL. Denna kollektiva rösten slutligen blidkas mig och gav mig ett namn på deras planet eller systemet (vi fick aldrig klart på den.) Planeathious (stavas fonetiskt ... uttalas: Plan-eeth-ious. Jag sa till dem att det låter som "plan här med oss." Jag har en känsla, jag var inte långt borta. De hade förklarat för mig, det finns många världar, många sätt att inkarnera thru ut nebulosan system där de avslöjade för mig. många själar väljer ett biologiskt uttryck för sin energi. De såg till att berätta för mig, inte alla biologi ser eller fungerar likadant (med hänvisning till den mänskliga biologin.) De förklarade också att det finns många av oss seedade på alla system i denna nebulosa, vilket betyder att vi har en själ aspekt i en mängd olika platser utanför Jorden avsiktligt för denna otroliga tid på jorden. De har också förklarat att de har gått i bräschen för utvecklingen av denna nebulosa systemet, sådd energierna av alla i denna fantastiska systemet och fortsätter att göra så. De visade mig hur det hela fungerar, mycket likt ett sammanlänkat reläsystem. Och nu är det dags för jorden att komma online medveten i denna stafett Livets! Nästa sak de visade mig, förvånade mig. De visade mig portalen av ljus som jag talade om i min förra blogg idag och precis vad öppnades här på jorden och vad det betyder för oss i denna stund. Jag kunde se portalen som om det skapats en stor mörk grotta i Mesa själva och många av oss kastades (av explosionen) i denna stora, mörk grotta. Vi kunde känna varandras närvaro, se flimrar av ljus från varandra, men andra än så, det var ganska mycket stigning svart. Från vad jag förstår, sträcker sig denna grotta till Eclipse Energy i vår oktober. Frekvensen i denna grotta är som ingen annan någonsin öppnat här på jorden. Vi öppnade det och därför är vi ansvariga för att upprätthålla den och växer den så det kan nå fullheten av alla jordens liv. Men man oh man, det finns några allvarliga omprogrammering som måste göras och göras nu. Vi verkligen har brutit mark till den stora frekvensen jag har efterlyst Shambhala ... Himmelriket på jorden. Men att leva i att energi är verkligen riktigt speglar den energin i äktheten av hjärtat. Vi har satt upp så mycket av hur vi ser himlen, väldigt gärna vilja att vi ser oss själva, i en hierarki av varelser. Det finns ingen i himlen. hierarki existerar endast thru egot sinnet. Exempel, har vi ett stort nätverk som vi kallar änglar, högre ettor, lägre ettor och allt däremellan. Vi skapade änglarna i vår image och vår organisatoriska system. Denna hierarki inte existerar förutom de som fortfarande bunden av ego illusion. Vi har behövt den illusionen att komma hit. Men nu, om vi vill stanna här, i de energier himlen öppen fram till jorden, vi måste sätta hierarkin systemet bort. Änglarna som vi talar om, ofta be också, är gruppsjäl medvetanden och kommer att svara för oss oavsett hur vi uppfattar dem. De kommer att fortsätta att göra det så länge vi är på jorden. Låt mig berätta, de använde färre ord och otroliga grafik och djupa känslor känsla av kommunikation som var så fullständig att förstå eftersom jag bevittnat detta. För mig att få denna fantastiska upplevelse i sfären av ord, så mycket att hamna ute i brådskande avslöjandena. Om du vill stanna och växa i denna stora grotta New liv, måste du sluta vara mot allt! Jag insåg aldrig att ta ställning mot någonting (tror, ​​mot walmart, mot att utsäde företag, jag har glömt namnet, mot över havet arbetskraft ... you name it ... du minskar din egen energi och ge det till just det du är emot. De visade mig en bild av en bil med en djup metallstav ansluten till kärnan av den gamla jorden och människorna runt den, trycka mot det. Det är verkligen bara gav bil mer energi och utmattade människor trycka mot den. Himlen har inget behov av att trycka mot någonting. Det är en plats av ren ersättning, acceptans, kärlek. Även nu, de visar mig en bild av ett frö, ett frö som vi kallar GMO . Creators skapa och vi har en smälta ner eftersom vi gör det vi är avsedda att göra. Skapa och återskapa. Ju mer vi trycker mot det, desto mer energi GMO får, desto större blir det. Tänk om man gav 100% av dig själv till kärlek skaparna skapar. Du behöver inte köpa sina frön eller ens gillar dem. Men du måste älska den geniala aspekten av skaparna räkna ut själva thru trial and error. Nå, vad vi uppfattar som en fel. Vi måste också inse att vi är ren energi också. Mening, ger vi bildar vår energi genom hur vi känner det. Om jag känner att något är dåligt för mig, direkt, är det. Men även det har en karmiska återverkningar som kommer zoomar tillbaka till dig och förbättrar karmiska fältet för andra som känner på samma sätt. Kan du tänka dig att enorma pool av negativ energi som ständigt matas av de känslor av en? Att bo och vuxit och förstärka denna portal av energi, av ren energi genomsyras av uppkomsten av ett mörkt hål som vi har nu insvept oss i, måste vi bli KÄRLEK, varje stund av varje dag utan uppehåll. Vi är torchbearers, innehavarens frukt, arkitekter och landskapsarkitekter. Vi är solen, stjärnorna, den rena utstrålning av himlen, lever högt, i form på jorden. Vårt ansvar är stort, det payback utöver nuvarande förståelse. Allt för att stanna hela tiden och strålande i form av kärlek, göra det från denna dag framåt . När detta nyöppnade cavern of Life håller rent ljus, kommer vi frossa oss till dig på varje nivå och spela i din trädgård av liv. Med beröm och ära, Lisa och Planeathians PS Det finns så mycket mer, men jag anpassar sig till deras frekvens och kommunikation ... Jag behöver en tupplur nu! (smile) www.lisagawlas.wordpress.com / länk till den ursprungliga artikeln


M57_The_Ring_Nebula



No comments: