viglink.com

Sunday, January 22, 2017

 Sankt Antonius


I mitten av nittiotalet, gjorde jag en själsregression och det tidigare liv som kom till mig var Antonius ll.
och när jag kom hem, hittade jag detta liv på internet!!
Ifjol berättade jag om detta för en väninna som är trancemedial
och då kom Antonius fram och pratade med mig via henne...


I morse fick jag till mig att mina tidigare liv,
vill att jag ska kanalisera en hälsning vardera från de som vill  och som är relevanta (inte alla då)
Jag har fått till mig flera de senaste åren och några är kanske några som du blir tveksam över om det kan stämma. Helt ok för mig. Att få gåvor och bekräftelser från mina liv, är en metod som jag gärna delar som inspiration för dig att upptäcka i ditt egna liv, då ALLA Själar är viktiga.



Kära Rosita. När du gick i mina fotsteg på Jorden, lade jag på mig/dig en besvärjelse mot världsliga ägodelar
och svek min familj för att följa min livsväg.
Varför, kanske du undrar,
- varför inte, tänkte jag då.
I ditt liv NU, har du insett hur viktig familjen är,
därför är nu tiden inne, att lyfta bort min "fattigdomsbesvärjelse"
vilken du redan upptäckt och flera gånger försökt att upplösa.
Tyvärr, var jag/du väldigt grundlig i det jag/du gjorde, så endast Antonius ll
kan ta bort den, när tiden var inne, vilket den nu är.
De du hade karmiska läxor med från den tiden,
är nu balanserade, åtminstone från mitt/ditt håll,
Mina gåvor till dig är därför ekonomisk frihet och ett lyckligt familjeliv.
Med Kärlek och många välsignelser.

Din
Antonius ll

Kanaliserat via: Rosita Bolin
matrosens.blogspot.com

No comments: