viglink.com

Tuesday, January 7, 2020

Extreme Life Makeover



Extreme Life Makeover

Min senaste klient fick hjälp av sitt framtida liv på Jupiter och läkte en blockering i halsen med min mediala vägledning då hon kom till ett tidigare liv 1743. Även information om sin tvillingflamma och hur hon skapar sitt drömliv. Hon berättade för mig. (En av mina tekniker som fungerar på de flesta även om de aldrig spått sig tidigare)
Jag får min utbildning löpande av mina Guider och alla klienter får en skräddarsydd behandling då jag får till mig i nuet, hur jag ska gå tillväga och mina verktyg är healing, energiscanning för att omvandla blockeringar till Kärlek. Öppnar upp din mediala kanal. Vägleda dig till hur du öppnar upp ditt Själsrum och hittar dina svar utan påverkan utifrån.Tarotkort, då du tränar din intuition och spår dig själv med min vägledning. m.m.
Känner du dig kallad?
Rosita Bolin 

Skicka PM till mig eller maila till rosita.bolin@gmail.com
Swish 0728-50 34 43

No comments: