viglink.com

Tuesday, June 13, 2023

Ashtar - Kanaliserad av Erena Velazquez Ambassadör för Galactic Light Forces

 Ashtar

🛸🛸🌎🛸🛸
Kära bröder och systrar,
Jag är Ashtar, befälhavare för de galaktiska ljusstyrkorna, och jag är glad att få kontakt med mina bröder och systrar på planeten jorden.
När jag nämnde i ett av mina meddelanden, att många av er får information från de enheter som utger sig för att vara jag. Jag genomför aldrig intervjuer, och jag hoppade av alla kanaler förutom den här, efter att ha sett att de flesta kanalerna är kontrollerade och angripna av Dark Enties. Vi följer inte mänskliga formler, som att använda informationen för att tjäna pengar som att skriva böcker osv. Ljusvarelser är väldigt försiktiga och selektiva med vem de telepatiskt kommunicerar med.
Jag vill bara meddela att den mest flytande informationen är helt falsk. Det här är anledningen till att du inte ser händelserna, som projicerades, aldrig blir verklighet. Snälla, ta mina ord på allvar i era hjärtan för att inte bli förvirrad, vad som verkligen pågår runt omkring er. Vi kommunicerar med mänskligheten för att hjälpa till att se sanningen och guida genom denna första uppstigning någonsin i din verklighet till höga dimensioner. Du kommer att lämna denna 3D illusion på egen hand eller tvingas ut ur den fysiska kroppen.
Din planet kommer fortsätta uppleva flera naturkatastrofer, som renar din miljö. Mörka enheter är fortfarande desperata i försök att orsaka oordning runt om i världen. Deras smutsiga gärningar närmar sig slutet, då Gudomliga tar bort Mörkret och deras själar blir randiga och skickas till Universal Medvetenhet.
Mitt team stängde baserna skapade av Corrupted Entities på månen, Mars och några andra planeter. Vintergalaxen har invaderats av Mörkret för att döda existerande liv. Min flotta har i månader utfört sanering och bortskaffande av besatta själar.
Var och en av er behöver göra ett medvetet val om att stanna i 3D eller övergå till 5D. Divine kommer att lyfta redo själar till högre mark. Många medlemmar av de korrupta regeringarna och deras undersåtar har redan försvunnit från Moder Jord. Det är dags för en ny jord. En annan gång acceleration gjordes av Divine för att påskynda processen. Tack Ambassadör för Galactic Light Forces. Vi träffas alla snart.
Skickar högsta kärlek till mina bröder och systrar.
Ashtar
Kanaliserad av Erena Velazquez
Ambassadör för Galactic Light Forces
 
Visa originaltexten
 
Betygsätt den här översättningen
Alla reaktioner:
Du och 532 andra

No comments: