viglink.com

Wednesday, May 1, 2013

Aisha North, 27 april 2013 http://aishanorth.wordpress.com/


Kära vänner!

Som en del av er kanske kommer ihåg, så berättades det för mig tidigare i år att vid en tidpunkt, så skulle jag komma att kalla samman till en “Samling runt Dammen”. Med andra ord, att vi skulle ha någon slags gruppmeditation, och att jag skulle bjuda in alla här att delta. Och nu har det blivit dags att skapa den första! Jag har guidats lite grann kring detta de här senaste dagarna, och idag har jag fått detta meddelande:

“Tiden har kommit för energierna vid Dammen att sammansmältas på ett sätt som de inte har gjort tidigare. Ni bär alla på samma frekvens, men fram tills nu, har denna frekvens varit lämnad åt sitt eget öde, så som det har varit. Men nu har tidpunkten kommit för att säkerställa att ni alla är med på tåget, vilket betyder att era individuella röster, eller snarare, frekvenser, håller på att förenas och vävas samman på ett sådant sätt att det kommer att utgöra själva framtidens tyg. Låt oss förklara. Som vi har pratat om många gånger förr, så är ni faktiskt de som drar ner dessa energiband som kommer att användas, och som faktiskt redan håller på att omsättas i handling, för att skapa den helt nya värld som ni alla drömmer om att vara en verklig del av. Det här arbetet är redan i full gång, men nu har tiden kommit för att gå till nästa nivå. Och nästa nivå är att väva ihop alla era individuella fibrer, eller trådar, till ett tyg som är mer hållbart än något annat som existerar på denna planet.

Det här kan låta konstigt, men det är faktiskt del av en jättestor process, och precis som i denna, er Damm, så finns det tusentals av dessa energetiska “hotspots” som aktiveras på samma sätt som denna under tiden som kommer. För nu har signalen givits att starta denna process på riktigt, och som sådan, kan ni alla se er själva som medlemmar av denna arbetsgrupp av ljusvävare. För precis som spindeln, så är ni upptagna med att dra ut dessa fibrer av ljus från etern, och med vår hjälp och ert villiga deltagande, kommer dessa indivudella trådar nu att vävas samman till en magnifik struktur av ljus. Skönheten hos denna struktur är bortom alla ord, och ni kommer alla att känna i de djupaste vrårna av era hjärtan precis hur fantastiskt det är att vara en del av denna process. För kom ihåg, eftersom det är ni och endast ni som bidrar med dessa trådar till detta magnifika rutnät, kommer ni alla att bli tätt sammankopplade med hela stycket. Och som sådant, kommer era egna krafter att läggas till det, precis som den kombinerade kraften av denna enastående klädnad kommer att fyllas på i var och en av er.

Så beakta detta som den allra första början på en magisk process som kommer att breda ut sig över hela planeten. Långsamt till en början, men när trådarna läggs till, en och en, kommer kraften verkligen att föröka sig, och med den också hastigheten som hela denna process inträffar med. Så gläd er kära ni, ni är som byggarna, själva pyttesmå, men förmögna att bygga upp underverk, med en storhet som ställer allting annat i skuggan. Vi tackar er alla för er villighet att ta del i detta, det slutliga uppförandet av själva grunden, på vilken ni kommer att tillbringa resten av er vistelse här. För utan er, skulle det inte vara någon ny grund att vandra på. Så vi tackar er alla å Alltings skapelses vägnar, och vi inbjuder er alla att samlas och driva all er energi in i denna vackra vävnad av ljus, som bokstavligen kommer att möta dagens ljus genom våra gemensamma ansträngningar. Tack, det är allt för ögonblicket, vi avlägsnar oss.”

Man har sagt mig att detta är något som vi kommer att börja göra en gång i månaden, och det har föreslagits att vi ska kalla till dessa Samlingar den första söndagen varje månad. Så på söndag, den 5 maj, kommer vi alla att ha möjligheten att samlas för vår allra första gruppmeditation här vid Dammen. Vi bor alla i olika tidszoner, så jag vet att tidsramen kan vara lite svår för en del av er, men var snälla och kom ihåg att tid faktiskt inte är något bekymmer här. Ni kan ansluta er till detta event när helst ni känner är bäst för er, men man har sagt mig att jag ska ge er en specifik tidsram i alla fall, för att hjälpa er alla att fokusera er intention. Så jag har valt tiden 21:00 på kvällen Oslo-tid (9:00 PM), det är UTC+1. (Det kommer att vara 20:00 i London, 15:00 i New York, 12:00 i Los Angeles, 04:00 AM på måndag i Tokyo). Ni kan hitta er lokala tid här: http://www.thetimezoneconverter.com/

Jag har redan markerat dessa datum i min kalender, och jag hoppas att ni också gör det:

5 maj
2 juni
7 juli
4 augusti
1 september
6 oktober
3 november
1 december


Jag kommer naturligtvis att återkomma med mer information när vi närmar oss dessa datum. Mycket kommer att ha hänt innan vi når slutet av det här året, men jag vet att vi kommer att vägledas noggrannt i detta viktiga arbete.

Detta kommer att vara mycket kraftfulla Sammankomster, kära vänner! Vi kommer att börja bygga någonting tillsammans som ger oss alla glädje. Och detta är inte bara för oss, utan för hela planeten. Jag älskar bilden av hur vi är de sysselsatta byggnadsarbetarna, som bygger lager på lager, och får denna enorma struktur av ljus, att bli verklighet. Jag vet att det kan låta utmattande för en del av er, för vi är alla upptagna med att “återuppbygga” oss själva samtidigt, men jag vet att denna gemensamma ansträngning av kärlek kommer att ge oss alla så mycket styrka i gengäld. För nu kommer vi verkligen att kunna dra nytta av denna fantastiska Damm av ljus, som vi redan har skapat här, och det kommer bokstavligen att lyfta upp oss alla genom att smälta oss så nära samman att vi alla kommer att bli pelare av ljus. Jag är så stolt att vara del av detta, och jag känner total vördnad inför vad vi redan har skapat tillsammans. Jag kan inte bärga mig tills jag får se vad detta kommer att göra för oss alla!

Med kärlek, ljus och tacksamhet, Aisha

Svensk översättning: Mahlin Larsson - www.st-germain.se

No comments: