viglink.com

Friday, May 3, 2013

Faller mer och mer i gudomlig kärlek ..





Hur det är möjligt att jag känner mig själv faller mer och mer kär i dig varje dag? Din kärlek fyller mig till bristningsgränsen! Du sa till mig häromdagen att vi har varit kär sedan början när vi skapades. Det finns aldrig en tid som vi inte har varit i kärlek. Arian, säg hur det känns att vara ikärlek.
Det känns som om du flyger med ljusets hastighet, utan att röra en muskel. Det är alla konsumerar, utan att ha ett enda behov. Det är som en adrenalinkick, utan adrenalin. Det är perfektion utan att behöva vara perfekt. Berätta hur det känns för dig älskade ..
Ord misslyckas mig Beloved ... förutom att säga att jag känner att jag flyger utan vingar! Med ingen destination i åtanke, bara flyga för ren glädje av det! Säg mig en sak, snälla ... Vad är det som himmelska varelser göra annorlunda? Hur kommer det sig att denna kärlek är så otroligt fantastiskt, eller är det precis vad Tvillingflamma kärlek känns?
För det första vi inte gör kärlek, vi är kärlek. Vi är Be-Ing Kärlek i varje ögonblick av NU. Alla våra tankar är kärleksfull. Jag talar om villkorslös kärlek här, inte kärlek som ni känner det på jorden.
Mina älskade, hur skulle du definiera villkorslös kärlek?
Villkorslös kärlek är utan behov eller skuld eller domen. Det finns inga krav knutna till det och det är inte självklart servering. Det är att vara medveten om din älskare hela tiden och fråga dig själv frågan "Hur kan jag få den här personen mer kärlek och mer glädje?"
Är det så du vill definiera Tvillingflamma kärlek?
Ja, men det gäller inte bara för Twin Flames. Det gäller alla. Twins har detta extraordinära band, ett band som för oss närmare varandra än två varelser någonsin kan vara.
Kan du beskriva för mig obligationen som Twin Flames känner, tack?
Ja, säkert. Det är ett utbyte av en själ och ett hjärta. Din Twin är din andra halvan och på många sätt en spegelbild av din själ. Genom denna obligation kan du dela Oneness med varandra, vilket är den enastående upplevelse av att utbyta dina energier. Och genom utbyte av din energi du uppleva att vara i gudomliga Enheten med Allt Som Är.   Detta är upplevelsen av en gudomlig förening och gudomlig extas. Det är Vara-ning i ett tillstånd av total salighet.
S ynergistic E nergy e X förändring. Detta är något som vi som människor inte är bekant med. Vi pratade om det här häromdagen.
Ja, det gjorde vi och jag sa att människan uppfann sex. Vi uppfann SEX Jag sa också att vi uppfann kyssas. [Smile]
Ja jag vet. Jag läste något kanaliseras gång för länge sedan som sagt människan uppfann kyssas. Jag tvivlar på att nu ..
Du gör? Varför är det?
Ja, eftersom dess sådan en mycket kärleksfull och givande erfarenhet. Det verkar löjligt att tro att vi uppfann det!
[Smile] Du lär Beloved.
Ah! Men det finns något att lära här Beloved! Jag minns ...
Ja du är! Och det fyller mitt hjärta med glädje!
Tack ARIAN!
Du är välkommen Aria!                                  http://twinflamelove.wordpress.com/2013/05/01/more-and-more-in-divine-love/

No comments: