viglink.com

Friday, October 15, 2010

Dilemma!?!

Vid 46 års ålder trodde jag och min man att jag nog var på väg in i klimakteriet, men inte.
Jag är gravid!!!
Med ett midjemått BMI som platsar i Biggest Looser, så trodde jag att det tillsammans med min ålder
var ett fullgott p-skydd, hahaha så fel man kan ha.
Så i mars kommer det lilla mirakelbarnet :-)

Mitt dilemma däremot är: att bli gravid på naturlig väg i denna ålder
får mig att känna mig ung på nytt,
nackdelen är att jag inte får färga håret!!!
Det har inte hänt på över 20-30 år
och jag kan lugnt säga att jag går mot ljusare tider :-s
Hur konstigt ser det inte ut med en högravid kvinna som är
väldigt gråhårig?!?
Ska jag skämmas över att inte vi valde abort???
Med alla konstgjorda saker som finns i nutid som,
fakebröst, läppar, hårfärg, e.t.c.
så känner jag mig nästan som ett freak, då jag
för första gången i vuxen ålder är helt naturlig
i ett tillstånd som naturen själv skapat.

No comments: