viglink.com

Saturday, October 23, 2010

Lycklig lördag

Idag har jag haft en så underbar lördag, så jag är nästan avundsjuk på mig själv, hahaha
Dagen började med en härlig sovmorgon, då vi låg och drog oss rätt länge.
Efter frukost åkte vi till Port 73( nyöppnat köpcentrum i Haninge.
Vi hamnade där på ett jättemysigt fik. Insåg att det var perfekt blandning av affärer, så dit åker vi snart igen.
Därefter åkte vi till stan och gick på restaurang med alla våra barn och barnbarnet. Kan inte säga annat än att tiden går snabbt när man har kul :-)
Nu ska jag och mannen kolla på lite tv.
Det konstiga är att när allt blir nästan för perfekt, varför ska man nästan bli nervös för nåt typ av bakslag.
Varför kan jag inte bara slappna av och tänka att så här kan det vara nästan varje dag och det är helt ok, ingen annan mår ju dåligt av det, eller, fniss

No comments: