viglink.com

Saturday, June 8, 2013

John Fitzgerald Kennedy, 28 maj 2013 Särskilt meddelande från president John Fitzgerald Kennedy vid Telefonkonferensen med Ashtar On The Road



President D Eisenhower och president J F Kennedy



Jag hälsar er, mina landsmän från planeten Jorden. Jodå, det var min dröm och jag bar på Ljuset för det, klart och skinande. Jag hade stigit till ordförandeposten som er President därför att jag visste att jag måste göra vissa saker.

Ni vet ju att jag föddes in i en mycket mäktig familj som hade nära band med dem som ni kallar Illuminati. Jag valde att komma in i denna familj, för jag visste att jag kunde vara en bro mellan den riktning de valde att ta världen till – den djupa, mörka avgrunden av krig för ytterligare förtjänster, som om de inte redan hade enorma mängder av rikedomar. Och de var redan engagerade i Vietnam, i Afrika och på andra platser runt om på planeten, och de uppmanade de unga männen från vårt land, Amerikas Förenta Stater, och även från andra länder över hela världen, att bli delaktiga och engagerade.

Men låt mig gå tillbaka till valet, eftersom det finns rykten, och jag önskar bekräfta dem. Jag tillät att vissa saker skedde med syftet att bli vald till Vita Huset, och jag vet att det fanns vissa återbetalningar och mutor, särskilt i Chicago och New York City. Min familj organiserade och arrangerade en del av dem. Fackföreningarna, nästan alla, gick ut och röstade på mig.

Det var helt nödvändigt för mig att bli president för att inte ha, vad ni kanske vill kalla, ett skenande tåg i den riktning som Illuminaterna hade inlett. Med andra ord, som det visade sig, kunde jag sakta ner det tåget på något sätt. Jag kunde frambringa stora öppnanden av hjärtan. En del av er var där. En del av er har sett filmerna med anti-krigs-protester – unga människor som marscherar på gatorna, ungdomar som, i vissa fall, ger sina liv eller blev skadade på grund av att de möttes av våld. Några blev dödade – minns ni Kent State – några fick fängelse för att de vägrade att gå ut i krig.

Alla är modiga själar som offrades för att detta möjligen skulle kunna nå visionen av fred i Världen, så att Världen kanske började vakna upp. Ja, det har funnits andra krig och konflikter. Det har förekommit grymheter, folkmord, falska fängslanden, tortyr och alla de saker som ni känner till, har skett sedan jag var president, men frön såddes, eller grunden lades, kan man säga, för att ljusen blev tända.

Ljusen tändes i mörkret som stöd för mitt uppdrag. Och det fanns andra drömmar och visioner som jag bar på – jag och mina bröder, trots avrättningarna, även av min son som hade bestämt sig för att börja tala om sanningen i sin tidskrift. Men dessa avrättningar tjänade ett syfte, för det fanns de som lovade att ta upp facklan för att hålla ljuset tänt, och att fortsätta med drömmarna! Så jag vill framföra mitt tack och min tacksamhet till alla som har upprätthållit och stött och vidareutvecklat dessa visioner och till alla dem som stannade kvar i jordiska kroppar, för nu är tiden inne för dessa visioner att faktiskt bli er verklighet!!!

Jag undertecknade order om verkställande. Ni vet alla, mycket troligt, att jag signerade en order för att sätta oss tillbaka på guldmyntfoten. Vad ni kanske inte känner till är att jag visste exakt vad IRS (Skatteverket i USA) gjorde med era surt förvärvade pengar. De lät dem strömma in i fickorna på de redan rika. Jag visste om vad som gick in och ut hos Federal Reserve System – oh ja, jag visste det, och jag var fast besluten att avsluta dessa program och sätta oss tillbaka på guldmyntfoten och uppmuntra hela världen till att komma in i det också – NESARA hade ännu inte skrivits, men jag visste om dess principer!

Jag visste också att vi alla är ETT och att vi tillsammans kunde leva denna livsstil, en livsstil av fred, en livsstil av överflöd för alla, en livsstil där färgen på huden eller vem de dyrkade inte skulle göra någon skillnad för deras grannar eller för Världen! Allt detta, och mer därtill, var jag fast besluten att lägga fram. Och ja, jag överskattade kanske lite grann min förmåga att göra detta, men hur som helst så påverkade jag.

Det finns en annan sak. Ni vet att jag träffade president Eisenhower, och ni har hört hans berömda ord om att akta sig för det militära, industriella komplexet. Han berättade för mig vad han visste om Area 51 och hela utforskningen av teknologier som hade kommit från dem som hade besökt vår planet, särskilt för att erbjuda vissa saker till militären för att tillåta dem att experimentera och leta efter vad de sökte.

Jag var nyfiken men jag var inte rädd. I min ungdom – och jag var relativt ung – insåg jag inte hur mäktigt det militära, industriella komplexet hade blivit, ens då. Men vad jag gjorde var att ta fram det i ljuset som handlade om rymdens utforskningsuppdrag. Med andra ord så arbetade jag med detta koncept, för det var min vision att, genom att gå ut i rymden, skulle vi inte bara erbjuda en plattform för säkerhet – för alla länder naturligtvis och för USA och våra grannar och allierade och så vidare – men vi skulle få mer kunskap, mer information och mer kontakt. För jag resonerade som så att om det fanns en ras, eller två, en grupp av ETs som kanske inte var välvilliga, så måste det finnas miljoner där ute som kunde vara välvilligt inställda till oss.

Det var min önskan – nu hade jag en viss kontakt, som ni vet – och det var Ashtar Command, som hjälpte till att göra ingripandet möjligt där en klon ersatte den verkliga mig, så att jag inte dog den dagen i Dallas. Min kropp blev inte skjuten och dödad. Ashtar Command välkomnade mig ombord och jag har varit med dem sedan dess och jag har sett utvecklingen på planeten Jorden.

Jag har sett marscherna över hela världen, marscherna för fred. Jag har förenats med, och konsulterat många, många representanter, ambassadörer från olika planeter och stjärnor, och från civilisationerna som är mer avancerade än planeten Jorden, och som är bara alltför villiga att dela med sig av sina teknologier som en del av den Gyllene Tidsåldern för planeten Jorden. Jag försäkrar er, mina landsmän, att de är så ivriga och angelägna om att komma till er och bli erkända av alla i er värld! Ni har så mycket på er väg – vägen till den Gyllene Tidsåldern är nästan klar!!!

Och så är det att jag berättar för er att mina visioner och mina drömmar och mina hopp för Världen nu är på väg att komma till stånd! De är alla verkliga! Illuminaternas falska program är de som är overkliga! De är overkliga därför att de inte är Kärlek, de kommer inte från kärlek, de är inte skapade från kärlek, och vad som är verkligt är Fred på Jorden, broderskap/systerskap hos alla medborgare i er värld – alla kungariken, som ni säger, av människor och alla andra, alla de andra varelser som kommer tillsammans i harmoniskt överflöd, fred och glädje!

Jag är glad att ni kommit för att höra detta, för jag berättar från mitt hjärta till era att detta alltid var min vision i mitt liv som John Fitzgerald Kennedy, och tillsammans kan vi föra detta till verklighet. Tack alla mina medmänniskor på planeten Jorden. Jag hälsar er, jag hedrar er och framför allt, jag älskar er oändligt och alltid!

Och så är det, Namaste!

Översättning Ulla Krogh – www.st-germaine.se 



---------------------------------------------------------

Comments from readers (0)



No comments: