viglink.com

Sunday, June 30, 2013

Ärkeängel Zadkiel och Lady Ametist, 1 juli, 2013 Kanal: Rosita Bolin Sverige

Mina älskade!
Då det är första gången jag använder denna kanal offentligt,
tänker jag enbart berätta sådant hon önskar låta mig tala om,åtminstone för denna gång, nåväl. 
Under denna pågående uppstigning som handlar om Hjärtats uppvaknande,
uppstår många separationer och frågor om ifall du har valt rätt väg i livet hittills. 
Dessa tankar och funderingar föds då du börjar hitta sanningen i dig själv nu och vem du egentligen är.
De som styr i Världen, önskar inte detta
eftersom de vill veta hur och vad du tänker på. Kontroll är viktigt för dem.
Nu när du lämnar deras styre och ifrågasätter ALLT och söker sanningen,
så förlorar de makten i samma hastighet.
Därmed är du och alla som bor på Gaia,
på väg mot en Värld och verklighet som existerar i ett tillstånd an Kärlek istället för rädsla.
Jag, Zadkiel och min tvilling flamma 
Lady Ametist, är så oerhört stolta över ditt arbete och beslutsamhet med ditt val av väg.
Namast'e 

Denna text får delas vidare enbart i sin helhet, med tillstånd av Rosita Bolin
http://matrosens.blogspot.com

No comments: