viglink.com

Wednesday, June 26, 2013

Kuan Yin, 11 juni, 2013 "Medkänsla Startar i era egna hjärtan för er själva!" Ashtar På väg Telefonkonferens



"Hälsningar, mest älskade, det är jag, Kuan Yin. Jag är så glad och hedrad över att kliva fram då vi alla är samlade här på bryggan i det nya Jerusalem! Jag är verkligen alltid med er, även om jag inte kan komma fram så ofta som några av de andra vid dessa samtal, i denna sammankomst. Men jag säger er detta, mitt hjärta svämmar över av kärlek till er alla, och jag ser er utstrålning, i var och en av er, och jag tackar för att ni delar er kärlek med denna värld!

"Det verkar dock som att det har blivit en väldigt mörk plats, och ändå, när jag ser er och allt ert skinande ljus, säger jag,"Inte så! "Ert ljus har makten att övervinna även de mörkaste platserna, situationer eller känslor, tankar eller attityder. Och det är därför vi är här för att gå samman i vår Enighet, för tillsammans kan vi skapa ännu mer kraftfulla mirakel, ännu fler helanden, ännu mer kärlek att duscha hela planeten med!

"Nu kanske ni vet att jag är känd för mina läror om Medkänsla, och det är medkänslan som jag ber er att fokusera på i denna stora Sammanslutning som vi delar tillsammans. Utan medkänsla, vet ni att det finns ingen Enighet. Det kan inte vara någon harmoni som kommer samman och delar och tar hand om varandra.

"Det är när ni tittar in i ögonen på era bröder och systrar och ni har medkänsla - det menas inte sympati, det menas inte medlidande - det menas när ni kan se dem jämlikt, när ni kan se på dem och se vad de gör, höra deras ord och känna deras attityder med medkännande observation, att ni verkligen förenas med dem! För allt typ av dömande, som ni ser, minskar bindningen, enigheten, gemenskapen er kärleken för varandra, oavsett vad det är ni observerar. Stanna kvar i de högre vibrationerna, höga nivåer av medkänsla - med andra ord, att gå bortom 3D.

"Åh, jag förstår, Kära Ni, var ni har varit. Jag känner alla de vedermödor som ni har skapat för er själva och ibland för andra, men det är över nu. Det som är nu är vår Hemkomst och vi går vägen med er, eller vi borde säga, vi flyger på väg med er, eftersom det är för alla!

"Det är vår glädje att välkomna er in i de högre dimensionerna! Vi har längtat efter er att göra den här resan. Vi hedrar varje steg på vägen under dessa eoner av tid vid planeten Jorden, och andra platser där ni har varit. Men jag säger er här: Vi har alltid älskat er, oavsett vad ni någonsin har tänkt eller sagt eller gjort Vi har alltid haft medkänsla för er, inget fördömmande!!

"Ni har alltid varit förlåtna, eftersom det är avsaknaden av dömande som Sananda själv har definierat det, och sanningen av det är, fördömande har varit frånvarande för att ni har ingenting att förlåta. Så vi frågar, först av allt, att ni uttrycker medkänsla gentemot er själva, Mina Kära Det är där Medkänsla börjar - det är i ert eget hjärta för er själva!

"Låt oss värma er en kall dag, när hela världen utanför er dörr verkar vara utan medkänsla. Utstråla sedan er kärlek så att det genomsyrar världen, eftersom det är så vi genomför förändringen. Det är så vi aktiverar alla att flyga på vingar av kärlek! Och så är det Medkänsla som verkligen förenar oss och för oss samman och att, Mina Kära, det är därför jag är här för att föra fram detta budskap. Det är en enkel sanning!

"Vi vet mycket väl att ni alla strävar efter att leva denna sanning i varje ögonblick, och vi vet mycket väl att, precis som Ashtar har sagt, detta är en tid när ni hoppar fram och tillbaka, så att säga. Och det är därför jag är här för att be er att ta in i era hjärtan - då vi ansluter med Sekhmet och reser till hennes skepp - som ni tar in i ert hjärta Medkänsla - eller vi ska säga förstorar det, eftersom det redan är där!

"Bjud in det att blomstra, uppmana den att expandera och stråla! Och om ni har en stund där ni är mindre än medkännande mot någon, och särskilt mot er själva, och sedan kommer tillbaka till vår Gemenskap och åter expanderar i ljuset av medkänsla som glöder i era hjärtan, eftersom sanningen av det är att det aldrig kommer att ta slut! Det är evigt, så är ni! Och då ni gör det kommer ni att skicka kärlek genom hela helheten av era fält, och igen kommer ni att lyftas upp i de högre världarna, som ni är fullt kapabla till, och ni kommer att gå er väg på den höga vägen!!

"Det, mina älskade, är enkelt, men ändå djupt i sin sanning, som jag frambringar till er jag älskar er alla så mycket -. Jag lyser med er och jag lysa för er. Minns jag är med er och om saker verkar lite mörkt, ta bara min hand och känn skenet av min kärlek och vet att ni förtjänar all medkänsla, all kärlek, och att vi alltid är Ett!

"Och så är det, Älskade, och så är det. Namaste!"

http://www.ashtarontheroad.com/kuan-yin-june-11th.html

Återgivning av Brian Coe.

Översättning: Madelene Söderberg

Given through Susan Leland, June 11, 2013. www.AshtarontheRoad.com
© Ashtar On The Road Publications 2004-2013.All rights reserved; however, this is a gift to all of us and it may be distributed freely on condition that all accreditation is acknowledged and that no part is altered or deleted.

No comments: