Ärkeängeln Ariel - Sprid dina vingar
Det är dags att släppa taget om de illusioner som du har skapat. De är inte längre tjänar dig! "
I boken "Gemenskap med Gud" av Neale Donald Walsch, förklarar Gud de 10 illusioner som vi skapade för att stödja vårt liv i sfären av dualitet. Illusionen att vi behöver något för att överleva här i detta rike är den största av alla de illusioner som skapats av människan. Alla andra illusioner våren från detta. Jag har tagit med denna bok påDownloads sidan om någon är styrd att läsa den.
Sanningen är ditt ego skulle få er att tro att ni inte behöver något för att överleva här, men jag säger er annorlunda. Du behöver ingenting!Varför? Eftersom du redan har allt! Tror du mig? Tänk om det är sant att innan du ens fråga, det som du trodde att du behövde, levereras?
"Jag har gett er inget annat än mirakel" ~ en annan av Guds löften till mänskligheten. Tror du honom?
Återigen är jag rörd att påminna dig att släppa dina tvivel och din rädsla. Det är dags att sprida dina vingar och flyga! Dina tvivel och din rädsla är bara håller dig tillbaka från att uppleva de mirakel runt omkring dig!
Ärkeängeln Ariel budskap i dag är att det är helt säkert för dig att flytta ut ur din komfortzon och in i det okända. Hon vill att du ska fokusera på kärlek och ande och hon kommer att hjälpa dig att förvandla dina utmaningar till segrar! Ariel är en mästare manifestor och hon kommer att hjälpa dig att manifestera dina drömmar, men du måste släppa taget om de tvivel och rädslor först.
Jag vet av egen erfarenhet detta är inte lätt, men änglarna vet detta också. I morse hörde jag orden "Tror ni det är något jag känner vet?Tror du det är något du behöver att jag inte kan ge dig? "
För kärleken är vem du är och vem du har alltid varit. Det är allt det någonsin fanns, är nu, och allt ska vara. 
Du har sökt efter en sanning genom att leva ditt liv, och jag ger den till dig här, igen. 
vara kärlek, min älskling. 
vara kärlek, och din långa Resan till mästerskap kommer att vara över, även som din nya resa att föra andra till mästerskap har bara börjat. För kärlek är allt du är, allt som jag är, och allt som vi någonsin var tänkt att vara. 
Så var det. ~ Ett utdrag från gemenskap med Gudgenom Neale Donald Walsh
Namasté
2013 Copyright © Debbie Erasmus. Det är tillåtet att dela detta budskap i sin fullständiga form utan förändringar och när författarens namn och länken till den ursprungliga platsen ges:http://archangelsanddevas.wordpress.co
m