Initiering till gudomlig kärlek, fred och glädje - Från ärkeängeln Mikael

ärkeängel-Michael-välsignelserFörord

Jag skulle vilja dela med er lite bakgrund. Jag styrdes av ärkeängeln Mikael till treenigheten av välsignelser i februari 2013 vid en tidpunkt i mitt liv när jag var desperat behöver hopp. Jag visste direkt här attunement var något Michael ville att jag skulle ha. På den tiden jag inte har tillräckligt med pengar för att köpa initiering, så jag fick vänta ett par veckor innan jag kunde beställa den. När jag började arbeta med dessa energier min livserfarenhet börjat förändras. Jag kan inte börja berätta på vilket sätt mitt liv har förändrats sedan det har förändrats så mycket, men jag kommer att säga detta ~ välsignelser kommer i form av många saker, inte bara pengar. Du kommer att få mer kärlek, mer glädje och mer fred än du någonsin har upplevt. Var öppen och villig att arbeta med ärkeängeln Mikael och denna kraftfulla energi och jag lovar att omfattningen av de mirakel du kommer att skapa i ditt liv kommer att vara gränslös. Mycket kärlek! ~ ♥ ~ Debbie ~ ♥ ~

Den Attunement

Treenigheten av välsignelser ™ är en initiering från ärkeängeln Mikael till en högre frekvens av vibrationer som, när de tas emot, hjälper dig att bli i linje med vibrationer av kärlek, glädje och frid som kan finnas inom varje människa och därmed världen. Dessa välsignelser omfamna Universal överflöd, välstånd och välbefinnande genom dagliga välsignelse och delning av kärlek, glädje och frid.
När du blir anpassade till Trinity av välsignelser ™ kommer du att ge tillåtelse till ärkeängeln Mikael för att utse lämpliga energier till alla dina chakran som kommer att öppna dig för att få denna frekvens av vibrationer och medvetenheten om den fantastiska gåvan av manifestation som ligger inom dig . Ärkeängeln Mikael erbjuder vi frigöra de energier och krafter som finns inom var och en av er att manifestera dina mest djupaste önskan. Han sträcker sin hand till alla som vill manifestera sin vilja in i deras verklighet och att tillsammans skapa en värld av fred i denna guldålder börjar med kärlek, glädje och frid i varje person som tar emot den praktiseras.
Det finns inga distinktioner som görs angående religiösa övertygelser, är det helt icke-konfessionell. Vi omfamnar och främja enighet bland alla religioner och övertygelser om du är Buddist, Katolik, Wiccan, judiska, indian eller något Jord-baserade andlig tro ... Alla är välkomna att arbeta med dessa energier!
Det finns bara en nivå av initiering i Treenigheten av välsignelser. När du tar emot och acceptera din attunement du kommer att vara en läromästare av treenigheten av välsignelser och du kan erbjuda initiering till andra. Det finns dock två steg. Det första steget är en novitiate åtta dagar under vilken tid du måste utföra meditation och Välsignelsen behandling varje dag att bli helt anpassade till energin. Efter den tiden du är fullt utrustad som en läromästare, och du kan be din Certifikat från mig.
Utbetalning av $ 20 är skyldig att ta emot denna initiering. Efter betalning via paypal, kommer du att få ett PDF-dokument och instruktioner från mig via e-post om hur du accepterar din uppsättning initiering från ärkeängeln Mikael. Vi uppmuntrar dig att hålla kontakt med oss ​​och berätta hur dessa energier förändras ditt liv!
Välsignelser av gudomlig kärlek, frid och glädje! 
Namasté 
Debbie 
ScreenHunter_08 10 februari 20.01
Obs: 
Om du vill få Treenigheten av välsignelser attunement och inte har tillgängliga medel, var vänlig kontakta mig begär initiering och jag kommer gärna present till dig.
treenighet välsignelser vittnesmål