viglink.com

Friday, December 27, 2013

Ärkeänglarna Lady Ametist och Zadkiel genom Rositha Bohlin 2013-12-27



Mina Älskade vänner!
När jag nu tillsammans med min älskade tvilling flamma Zadkiel, kliver fram för ytterligare information om vad som komma skall,
vill jag även tacka för ert tålamod och hur ni öppnar era HJÄRTAN för guldfrekvenserna som ni tilldelas nu.

Att vi ger er guldfrekvenser betyder att ni nu börjar förberedas för femte dimensionen eftersom femte dimensionen är GULD Grattis!!! ...Lugnet och insikterna som omger dig, tillsammans med alla minnen som på något självklart sätt, bara finns där...
känns fantastiskt befriande.

Dina uppdrag börjar ta form och positionerna formateras i detta nu, vare sig du märker det eller ej. Nägra av er upptäcker styrkan med tankekraft och tar den nu mer på allvar, eftersom ni inser att ni med den kan rädda liv. Era grupper växer planenligt.
Den viktigaste uppgiften ni alla har nu är att fokusera och att hålla balansen i era hjärtan, vilket är djupt uppskattat, då ni nu gör det enormt bra

Jag. Lady Ametist och min älskade tvilling flamma Zadkiel,
bistår er ständigt , samtidigt som vi är oerhört Tacksamma för er intensiva hjälp. Numera hjälper ni oss, såsom vi hjälper er.
mina Älskade...Namaste


Rositha Bohlin / Lady Ametist
©2013 http://www.matrosens.blogspot.se

No comments: