viglink.com

Sunday, December 29, 2013

Häng med Melika podcast avsnitt #6 - Rosita Bolin



29 december, 2013
I årets sista avsnitt träffar Melika spådamen Rositha Bohlin som spår henne och hjälper henne att sia in i nästa år. Det blir kul, flummigt och lite läskigt för Melika…. I slutet av avsnittet berättar Melika också om en tävling.
Rositha’s blogg http://www.matrosens.blogspot.se/
Lyssna på alla avsnitt: https://soundcloud.com/hangmedmelika
Nu när man har i efterhand lyssnat igenom detta har man kommit på en hel del. När Rositha berättar om ett datum som handla om familj kom jag på exakt vad det kan ha varit. 2012 vid den månaden berättade min mamma att jag var tvungen att flytta i från en lägenhet som jag bodde i. Hur kunde hon ha vetat om detta? Lite läskigt. Detta är de flummigaste avsnittet och det läskigaste. Jag tror på sånt här, gör du? Det är första gången jag blev spådd med tarokort och att hon fick in vissa saker var ännu läskigare. Det var som om hon kände mig och visste saker som inte någon annan visste. Helt sjukt! Nu återstår det de datum hon sa i framtiden.
page

No comments: