viglink.com

Friday, December 13, 2013

Montague Keen - December 8, 2013


 
Det är underbart när någon fattar vad du försöker avslöja och förklara: de kör med det och de hittar svaren.
Hilda gjorde just det. Hon fann det som var så väl gömd att det hade undgått forskare i åratal. Detta är så viktigt. Den måste delas och diskuteras öppet. Frågor måste ställas och svaren måste ges. Detta är den information som jag har förberett dig för, och leder dig mot.
Jag ber dig att ägna tid åt att studera konsekvenserna som ingår i detta långa dokument och noga överväga vilka åtgärder att vidta för att åtgärda de skador som gjordes till mänskligheten genom de mörka för att skapa en slav ras för att stödja och servera dem .
Du vaknar upp. Dörrarna öppnar bred för en framtid som, fram till nu, du aldrig förväntas ha. Framtiden är din. Ta tag i den med båda händerna. Gå med flödet mot den. Lämna allt negativt bakom dig, är det inte värt en stund av din tid.Välkomna den energi som du kommer att släppa när ni alla kommer tillsammans i fred och harmoni. Detta är det sista hindret du möter. Nu har du all information du behöver för att göra de nödvändiga förändringarna. Du är nästan där.Läs följande dokument noga, mina vänner. Fängelse barer upplösning, frihet väntar dig.
Min kärlek, är det rör sig allt fram fint. Människor är beredda att göra vad som krävs för att återställa din planet och för att skapa fred och harmoni för hela mänskligheten.
De svar du behöver finns i detta dokument. Jag ber alla att nu läsa:

Hemsida: The Montague Keen Foundation 

No comments: