viglink.com

Monday, December 17, 2012

Be och visa din kärlek.


Ärkeängel Michael ~   Kanaliseras av Leslie-Anne Menzies


Mina Kära ♥ Här är nästan vid slutet av en mycket utmanande, spännande, livet förändras år - tänker tillbaka (om du kan komma ihåg) till den här tiden förra året. Hur mycket har förändrats, inte bara ditt liv men alla runt omkring dig hela denna magnifika planet. Du är inte den person som du var - det är inte världen som du använder för att veta det. För många av er 2012 var året du väntat från det ögonblick du bebodde planeten. Du kom till denna tid "att veta" vad som skulle ske och här är du. Och nu börjar på allvar. De ändringar du har drömt om kommer in förverkligas. Först långsamt, men vi berättar Mina Kära - när du ser tillbaka på händelserna nästa år, och nästa år och året efter det .. Nästan ingenting blir som det var. Den mest spännande expansiva tid är framför dig. Anledningen till att du kom till planeten Jorden, anledningen till att du sa"skicka mig." Jag är den som hjälper mina medmänniskor på denna snabba, expansiva tillväxt den nya planeten Jorden.fortfarande så mycket arbete att göra Mina Kära, men med de energier ni alla förankrade i Planet på 121.212 ni alla upp för uppgiften. Ni är de som nu bidrar med dessa övergångar med lätthet och grace. den kärlek du är är genomsyrar varje tanke, ord och handling du nu utföra. Kan du inte "känner" hur stort ditt hjärta är öppet? En gång när händelser, händelser som är av gudomlig natur naturligtvis skedde någon annanstans i världen, även om du erkände det och det påverkade dig känslomässigt - något som jämfört med nu. Du känner dessa händelser som om det var ditt barn, din vän, älskade din en, som faktiskt var och en är. Tillåt dig att känna medkänsla och kärlek och utvidga det till dem som sörjer och sörjer (inklusive er) men kom ihåg Mina Kära dessa själar har valt denna resa att vakna även den mest förhärdade hjärta, så att himlen kan äntligen vila på jorden. Dessa vackra själar har avslutat sitt uppdrag och vi alla glädjas åt vad som framkommit. Så mycket ännu måste övergången men som fler och fler själar vaknar till Kärlek och Ljus nu implodera planeten saker kommer mer snabbare och expansionen kommer att ske mer effektivt. De gånger du har väntat "Fred på jorden" kommer att hända i ett excelerated sätt. Öppna dina vackra hjärtan ännu bredare kära. Var och visa kärlek du är - utöka det till varje varelse:. Som nära dig och dem på avstånd, så det som en gång delat er, nu förenar du ditt Änglar, guider, uppstigna mästare påminner dig, de är en del av "Din Transition Team" är vi alla i samma båt och vi hedra det arbete ni gör, kärlek du är och applåderar dig för "dök upp när det krävs av dig." Du visste detta aldrig skulle bli en lätt uppgift, men här är du. Hedra de själar även som stod åt sidan och lät dig mer i mänskligheten att utföra en av de största handlingar kärlek till drabba mänskligheten. Du verkligen är hedrade Mina Kära, välsignade och du är älskad övermåttan för allt du bidrar till . denna massa omvandling . Vi står bredvid dig, hålla dina händer och hjärtan Välsignelser Mina Kära, Välsignelser JAG ÄR Ärkeängel Michael. Michael bad att jag lägger denna dag - jag brukar göra mitt budskap på en måndag, men det var viktigt att jag får det här .Välsignelser till alla ~ Ärkeängel Michael via Leslie-Anne Menzies Art ♥ Steve Roberts


No comments: