viglink.com

Sunday, December 30, 2012

Reiki Doc: Hur ser de högre dimensionerna ut?



Hur ser den femte dimensionen ut? Använd inte dina ögon. Lämna din logik tillbaka i bilen. Ta allt du någonsin har lärt, och ställ den på hyllan ett tag. Det är fortfarande där, och inte kommer någonstans, du kan inte förlora det ... ingenting som du någonsin har känt som sanning kommer att fungera. Varför? Det beror på att högre dimensionerna är nya. Jt är som bladen på en fläkt inställd på hög, de snurrar mer snabb än ögat kan se. Men dina öron kan höra dem whirr. Och din hud kan känna vinden. Det kommer inte att beskrivas i tidningen. Och speciellt inte på TV Inte nu när de är under kontroll av Illuminati-run medier. Som är vettigt, gör det nu? Det är ut genom dörren, väntar på att upptäckas. Det är i naturen redan högt och tydligt, och en vacker syn att skåda, om du använder ditt hjärta att "se".






Du skall känna "fickor" av 5. Dimension hela ditt samspel med andra. En man såg en gata person utan tänder plötsligt städa upp och har tänder i en "flash" inför hans ögon när han talade till honom, och sedan "pop tillbaka" till sin nuvarande form. Det beror på den femte dimensionen alla av oss är perfekt och i perfekt hälsa. Samtalet hoppade dimensioner för en liten stund, det är det. Jag känner en otrolig värme och kärlek i bröstet när jag ansluter till Anden. Det är helt annorlunda från allt jag någonsin har upplevt före 12.21.12 Uppstigning. Det finns mer "kick" till det, mer "energiska substnace". Jag gillar verkligen det. Jag har också lagt märke till mindre konflikt med andra i våra interaktioner. Alla konflikter är kortlivat och lätt lösas. Det är trevligt. Så jag uppmanar er:  den enda VY du kommer att "se" de högre dimensionerna är när din vibration kan "nå" de högre världarna. mer på:  http://reikidoc.blogspot.com/2012/ 12/how-to-see-higher-dimensions.html


No comments: