viglink.com

Friday, December 28, 2012

Meline Lafont: Mina erfarenheter kring Justering av 21/12/2012



FREDAG ​​28 DECEMBER, 2012





Ok, efter min reträtt 6 dagar jag känner mig redo att dela med mig av mina erfarenheter och känslor som gick igenom mig under den tiden. Jag måste säga att 20-21 och 22 december var extremt konstigt för mig och gav mig en downer. Vädret var mycket mörk och fuktig, världen och människorna runt omkring mig var allt annat än glad och solig. Jag såg mycket ovänlighet och sura människor gå omkring och jag har sett allt utom för färg och ingen förskjutning har sett ännu och inte heller kände. Det kändes som om jag var frånkopplad under dessa tre dagar och att den vackra skådespel bodde ut. Jag blev så besviken och hade placerat förväntningarna inför där jag visste i avancerade att inte göra det och bara var tvungen att släppa! Men ibland tar det "mänskliga" över och det är frestande, även för mig.
 

På 22th gick jag till en grotta där de vackraste kristaller finns som bildar sina skapelser. Detta var en öppning för mig och har gjort mig mycket glad, kan du känna renheten och det var färskt och underbart! Jag såg många ljusa enheter som var där och jag kände mig oerhört positivt och förförd av dessa vackra kristaller att beröra och få kontakt med dem. Dessa kristaller av enorma proportioner och storlek och utstråla renhet själv! Inget fotografi kan spegla den verkliga skönheten av dessa kristaller.
 


Efter detta besök blev det väldigt tydligt för mig att jag gick igenom en enorm rening precis som min mor och barn, kände vi en hel del fysiska förändringar som sker, och den natten jag äntligen gick igenom min personliga anpassning och portal upplevelse! Under en av de 3 meditationer från Anrita Melkisedek, (som jag gjorde varje dag, alla 3 av dem innan sänggåendet och även hade gjort dessa 3 dagar i rad), har jag upplevt tre skift under meditationen! Vacker violett och ljusa vita färger gick rakt igenom mitt hjärta och uppfattades som en stor upplysning och underbara Ascension.
 

Det blev väldigt tydligt för mig att från den dagen på 23th, kände allting annorlunda och solen äntligen skiner och föra fram dessa vackra färger som jag aldrig hade sett förut. Ok, så dessa 3 mörka dagar innan det var så dyster för mig och bokstavligen var dyster väder, var min tolkning för perioden av de 3 mörka dagar. För mig personligen är dessa 3 mörka dagar, som många har spekulerat om, inte att föreställa sig bokstavligen, men är det en period där var och en av oss upplever detta på ett personligt plan som en inre rensning där alla obehagliga och svåra, mörka frågor kommer upp till där du, själv här, bör överskrida dig ur detta innan upplysande följer, din personliga upplysning genom att hämta dig själv och ljus, och föra dig tillbaka till ditt inre jag. Så detta är hur det var för mig och hur jag förstod det åtminstone, eftersom jag har ställts inför ett fåtal frågor, som jag var tvungen att titta på på en helt annan nivå och bara släppa allt!
 

De 3 dagar var verkligen en känsla av förväntan, besvikelse och främst en konfrontation med några frågor som jag var tvungen att gå igenom innan jag kunde förstå allt detta efteråt. Eftersom dessa var tillsammans med verkliga mörka dagar av dimma och regn, var allt detta förstärka dessa känslor av att vara nere. Jag kände ingenting de tre dagar som om jag inte följer med detta proces, men detta visade sig inte vara fallet, tvärtom! Jag tänkte för mig själv att det såg ut som de mörka tider och att när denna slöja av dimma gång drar iväg, kommer färgen att visas och det var för mig.
 

Från den dagen allt inom mig var förändras och igen jag hade genomgått en enorm omvandling, jag personligen mycket förändrats och jag förstår mer saker om mig själv och om min Tvillingflamma och processen för vår återförening och himmelsfärd. Allt verkade plötsligt återspeglar en violett utseende nu, oavsett var solen sken på, denna vackra färg återspeglade, även om jag känner mig detta mer som solen gör denna färg mer synliga nu. Under alla träd och vackra natur, vägmärken och till och med mig själv och min bil verkade vara en vacker violett färg. Också jag märkt en hel del av de 7 ray färger visas som små regnbågar runt mig och i naturen. Verkligen vacker! Min kamera kan uppfatta allt detta överallt jag vände mitt objektiv till. Jag såg stora ljusa pelare av violett färg, även på min skärm på min kamera.
 

Efteråt bilder av natursköna eller minnen börjar komma in mitt medvetande som grottor, berg, kristaller och även heliga tempel byggs i den vackra naturen.Jag försöker fortfarande att klargöra om dessa är minnen eller visioner. Jag kan känna att alla tidslinjer verkligen samman i en tidslinje, mycket subtila, och nu känner jag mig mer ansluten och aktiverad med min Högre kropp och själv i 5D. Allt har börjat och detta är en mycket gradvis process som aldrig skulle fyllas i en dag, och det är vad jag och vi alla alltid vetat och fortfarande vi lägger förväntningar, hur "mänsklig" rätt?!
 

Nu känner jag mig överskrider det här stora mänskligheten och jag känner mig mer hemma i den högre Ljus världen. Min återvänder "hem", där jag bor, var en enorm nere upplevelse, eftersom jag känner något annat än "hemma" här, även om jag känner förändringar .. Att leva tillsammans med någon som inte är väckt och även vägrar att vara så på denna punkt, är allt annat än enkelt när du känner att du växer ur allt detta och inte skapa allt detta längre men din partner gör.Och fortfarande har att leva tillsammans när du är på en annan nivå bygga upp saker med din Tvillingflamma .... En mycket viktig punkt som många av oss har problem med.
 

Allt handlar om att ha förtroende för dig själv och hålla ljuset, har vi gått faktiskt igenom en förändring, men det är bara början och de första stegen.Allt blir gradvis tydligare och det kan inte annat än bli bättre och vackrare.
 

Dela dina erfarenheter med varandra, och du är välkommen att dela dem med mig, så jag kommer att sätta dem på min blogg bland andra meddelanden från läsare av min blogg . Vi är alla här för varandra och det för alltid i all kärlek.Mycket älskar mina dyrbara hjärtan, Meline 

http://pleiadedolphininfos.blogspot.se/2012/12/meline-lafont-my-experiences-around.html

No comments: