viglink.com

Tuesday, December 18, 2012

Inget som är gjort av kärlek är förgäves


 Ärkeängeln Rafael genom Isabel Henn December 17, 2012

AA Raphael

Min älskade, det var så hemskt med mordet på barnen och deras lärare, jag ber dig ändå att behålla lugnet. Dessa beundransvärda människor visste innan deras inkarnation hur deras liv kommer att sluta en gång. Inte de exakta omständigheterna, men det faktum att det är genom en våldshandling. Ingen av dessa underbara varelser fick lida. Deras själar hade lämnat kroppen precis innan, kvar  fanns bara ett kärl som drabbades av kulorna.Deras själar togs emot av oss och ledde till de högre dimensionerna, dit de har stigit upp till. Deras död var inte förgäves, men en handling av välgörenhet. Det hjälper för att väcka upp folket och att hitta mening bakom det hela - att våld inte är ett alternativ för att nå ett mål, enbart ett medel för den mörka sidan att så fruktan och kaos. Detta mord var inte en desperat handling av en sjuk ung man, men hade målet att träffa så många människor som möjligt och för att hjälpa till att minska motståndet till uppstigningsprocessen.




Jag ber er att behålla lugnet och var centrerad i ditt ljus. Stå med familjemedlemmar och efterlevande, men hålla upp era vibrationer. Erkänn det sanna sammanhanget och neutralisera med din kärlek de negativa och låga energier som delades ut. Med din frid och din kärlek hjälper och leder du personer från rädsla. Uppstigning inte kan förhindras,det  vet den mörka sidan, men den försöker minimera antalet personer som kommer att stiga. Så snälla koncentrera dig på din stora mål och inte bli distraherad från ditt liv mål genom de desperata planerna från kabalen. Du är ljusbärare och vägvisare, visa din medmänniska vägen till ett liv fyllt av fred, kärlek och glädje. Barnen och deras lärare har tagit täten och väntar nu lyckligtvis på din ankomst. De mår bra och det säger jag inte bara för att trösta dig. Det är sanningen, eftersom själen är odödlig. En uppstigning i sin fysiska kropp var inte möjligt på grund av deras livs plan, men de kommer att kunna manifestera en kropp som ersättning för de uppoffringar de har erbjudit i kärlek till mänskligheten. Inget som är gjort av kärlek är förgäves och de frågar alla i sorg sin död inte glömma den sanna målet för alla inkarnationer -. Uppstigningen av mänskligheten från dualitet till den 5: e dimensionen och bortom mina nära och kära, jag hjälper dig gärna att läka din sorg och din sorg här. Kalla på mig så att jag kan hjälpa dig  och läka allt som plågar och skadar dig. Ingenting är för litet eller för stort. Det är min önskan att tjäna och hjälpa dig, så tveka inte att fråga mig. Är jag inte helaren av Högste Skaparen? Det finns ingen sjukdom och ingen smärta jag kan inte lindra eller bota. Lita på mig och frågar om det, eftersom jag kan bara läka på din begäran,. Detta är lagen om fri vilja, som jag måste respektera. Likaså som ärkeängeln jag måste följa lagen om karma, det är därför jag inte kan läka något som tillhandahålls för upplösning av karma i din livsplan. Jag kan lindra där det är tillåtet utan att stanna dig i uppfyllandet av ditt liv mål. Kalla på för mig eller min smaragd låga och jag kommer att göra det som är i min makt för att hjälpa dig. Min kärlek för dig och allt som är är obeskrivlig och evig. Jag är ärkeängeln Rafael och kommer alltid att vara där för dig. Copyright © Isabel Henn. Det är tillåtet att dela detta budskap i sin fullständiga form utan ändringar och när författarens namn och länken till den ursprungliga platsen ges.http://sirianheaven.wordpress.com/




No comments: