viglink.com

Friday, December 14, 2012

Jag är glad att se hur allt utvecklar sig


Lady Maria genom Isabel Henn December 12, 2012

Maria 2
Mina älskade barn, på denna ytterst viktiga dag - med meditationer som din avsikt och kärlek till uttryck -. Ni alla har hjälpt din älskade Gaia med sin sista Uppstigning i den 5: e dimensionen
Vibrationerna på jorden har ökat enormt och kunde därför utföra detta. Alla negativa och låga energier kommer att lämna jorden nu för gott inom de närmaste dagarna fram till din Uppstignings klimax den 21,12. Du kommer att känna dig lättare och mer kärleksfull nu. Portalen för uppstigningen också människan har öppnats och är nu öppen för en stund. Vissa människor har stigit in i de högre dimensionerna idag och många följer och efter 21,12. chansen för sena anmälningar finns kvar. Oroa dig inte. Du har alla möjligheter öppna, även efter detta så efterlängtade dag. kvar i din kärlek och skicka ditt ljus dessutom in gallren i världen för att förstärka den önskade effekten ännu. Du hjälper så många människor som inte har bestämt ännu. Du uppstår deras önskan om mer, för kärlek och enhet i dem, och ge dem så möjlighet till ett liv i fred och kärlek. Så många av er Ljusarbetare och Wayshowers kunde känna Oneness med All-Det-är under de globala meditationer. Du fick mina essenser av den Gudomliga Moder som utvecklas långsamt nu i dig. Fortfarande vila mycket och även dricka mycket klart vatten så att energierna kan flöda genom era kroppar.




Ni kan alla vara mycket stolta över vad ni har åstadkommit med så mycket kärlek och engagemang och så mycket arbete i ibland under flera decennier. Vi är det också och alla högre dimensionerna heja fulla av glädje om dina stordåd. Vänligen vila inte riktigt, eftersom arbetet är ännu inte avslutat. Efter planeten, är det nu gäller att hjälpa sina invånare att skapa den minnesvärda massa Uppstigning i sina fysiska kroppar. Med stilla ökande energier antalet personer som vaknar blir återigen mycket större. De högre frekvenserna nu arbetar som dina väckarklockor, som får dig upp ur sömnen på morgonen.Denna sömn var dock för de flesta människor en mycket djup en och de kommer gnugga sina ögon och först kan inte förstå de förändringar som de hittar. För dem är det som om de sov genom århundradena och har missat en hel utvecklingsfas. Vänligen mina kära barn, vara där för dem och hjälpa dem genom de inledande svårigheterna. Vänd dig till dem med kärlek och stå för dem i denna för dem knappt begripliga tid. Ta dem i handen som barn och visa dem vägen. Detta Uppstigning är en gemensam insats och du kommer att bistås i sin helhet från mina ärkeänglar, änglar och uppstigna mästare och dina Stellan familjer. Du måste uthärda bara lite mer och arbeta på din dag arbete. Din belöning blir en härlig liv i fred, frihet, välstånd och kärlek. Du har förtjänat det faktiskt. Slöja glömska lyfter då och då slutligen du kan se oss mitt ibland er, och mycket mer. Du kommer att kunna se att du har aldrig varit ensam i din motstycke företag, men att många hjälpare från hela universum och alla högre dimensioner och hjälpt riken, hjälpt och skyddat dig. Mina älskade barn - och att du är, eftersom jag är din Gudomliga Modern och Tvillingflamma av Prime Creator - Jag kuvert dig i min oändliga och eviga kärlek. Snart, om några dagar kommer du att lämna dualitet och återvända hem. Många av min älskade Ljusarbetare och Starseeds kommer från högre dimensioner, där de väntade med mycket glädje. den större delen av de människor som nu lever på jorden kommer att finna sig i den femte dimensionen, i en ny värld, där allt har varit förberedd för deras ankomst. Där kommer de att bygga ett nytt samhälle som kommer att vara en galaktisk samhälle. De kommer att få all den hjälp som behövs. Jag är glad att se hur allt utvecklar sig. Jag är Lady Maria, mor till alla varelser i denna ständigt expanderande universum. Copyright © Isabel Henn. Det är tillåtet att dela detta budskap i sin fullständiga form utan ändringar och när författarens namn och länken till den ursprungliga platsen ges. http://sirianheaven.wordpress.com/

No comments: