viglink.com

Wednesday, December 19, 2012

vi älskar dig. 5 .... 4 .... 3 .... 2 .... 1 ....



 December 19, 2012
OK. Detta kommer att vara mitt sista chatt med dig tills efter jul / nyår kanske. Naturligtvis alla ögon är på himlen och alla tankar om kärlek i hjärtat. Vilken uppfattning! Jag är lugn även ... ändå så medveten om att i övermorgon är de stora 21 december! Kommer saker och ting förändras? Kommer inte de? Kommer vi att vara i kontakt på detta sätt igen? Så många quandaries. Ändå är jag lätt om hjärtat med allt i denna mänskliga form ... och jag hoppas att laget är jag klok nog att helt enkelt "gå med strömmen".
Välkommen vår käraste vän och faktiskt är det inte spännande att vara här vid denna tid i er historia? För denna händelse som är att komma på din tröskel ... ska vara historia i vardande bortom allt som någonsin har varit.
Vi känner att vi förstår mer nu när din skepsis på grund av olika synsätt mellan oss. Därför har vi berömma er för ert förtroende och er framåt. Vi är medvetna ibland har det varit någon lätt uppgift.
Guds barn ...
Vissa får inte vara bekväm med det.
Då de ännu inte funnit sin sanning ... det är allt. För vi inte väljer att "berätta" den där Gud är ... vi önskar bara att du har hittat Gud inom dig.
För oss ... som ni vet vi talar om Gud på samma sätt som vi talar om kärlek. För energin är en och samma.
Därför ... vi fortsätter ...
Guds barn. Det är att komma till er det som ni har väntat på. Det är att komma på dig det som ditt hjärta har begärt ut för att ta emot. Men du har inte alltid vetat exakt vad det var du bad om. Du har haft en önskan att "gå hem", och ändå säger vi ... kanske det är att vara det "hem" kommer till dig!
Och så BÖRJAR.
Men som ni vet att det började för länge länge sedan. Ändå är det nu att sanningen ska föras vidare. För inom detta ljus som är att duscha på dig finns det ingen gömma sig om något av någon.
VEM DU ÄR VERKLIGEN i alla dina färger ska visas.
Men vi säger er ... inte vara av intresse i någon form. För dessa färger av era som inte riktigt nått mognad ... ska i tid ... gör det. Och dessa färger av era som redan har blivit sig fullhet ... skall tillåta dig att känna det som du har strävat efter att uppnå. Att gå in i hela dig själv.
Vi är mycket medveten om din oro Blossom. Vi kan känna din energi om detta. Vill du diskutera vidare?
Jo, att vara ärlig, vi har redan varit över detta. Men eftersom du frågar! Om något händer ... hur underbart. Vilken form det tar ... åtminstone något att ha hänt. Men ... som ni vet min oro är om inget händer. Missförstå mig inte ... Jag är inte i djup nöd om det här ... för livet går vidare ... det är bara ... ja ... du vet.
Tror du att vi vet.
Gör inte du? Vet du inte hur trött alla kommer att känna? Hur de kan förlora tron ​​/ hopp? Saken är ... det är bara farhågor jag upplever. Men som sagt ... Jag är inte deprimerad och jag känner att det är slöseri med dyrbara ord att fokusera på "vad händer om s" ... i två dagar som vi vet ett eller annat sätt.
Kloka ord ...
Ur ett gammalt proffs! Jag sorts känner att du redan har sagt allt som behöver sägas. Vad har vi kvar?
Vi är kvar med sanningen inom oss själva. För när allt skalas bort ... det finns inget annat än KÄRLEK.
Du är den KÄRLEK. DETTA DU VET.
Vi andra världar lika glada som du. För minns vi också arbetat tillsammans med dig varje steg på vägen att komma fram till denna tidpunkt.
Vi är dina vänner. Vi är din familj. Vad skall ske skall tillåta vad kan ske från och med då att göra det. Och detta innebär mycket universell förändring. Den hastighet som denna förändring kan ske efter "detta händer" ... skall förvåna.
FÖR DU SER käraste ... När detta ljus är på / inom dig ... INGENTING ... absolut ingenting kan förbli i samma utrymme som det var.
För den energi som detta ljus bär med sig är av sådan magnitudinal älskar att det skulle vara omöjligt för saker att bo som de var.
Stiga upp till detta tillfälle.
LÅT era hjärtan att vara i samklang med musiken i himlen.
Kära själar. Det är här. TIDEN ÄR NU.
Åh jag hoppas det "vi" har rätt. I mitt huvud ... Jag trodde så mycket mer skulle ha hänt i uppenbar förberedelse för nämnda händelse! Och ja ... vi har gått vidare inom oss själva ... ja det är att förändring ... men utåt ... långt ifrån så mycket som jag hade trott.
Men dessa var dina förväntningar käraste Blossom.
Ja. Förväntningar från ord du hade gett oss.
Och ... med all kärlek ... dina tankar var just detta. Dina tankar om de ord vi hade gett dig. Ditt uttryck av tanke på de orden ges ut. Många gånger har vi förklarat att vi inte kan ge dig allt du vill veta. För detta skulle förändra dynamiken i hur allt ska vara.
Men IGEN ... låt oss försäkra er om att ... du vet ... någon gång i framtiden skede ... och du kommer att förstå varför ... vi var tvungna att hålla saker från dig till en viss grad på det sätt vi har. Alla kommer vettigt ... när du vet.
Ok ... Jag kommer att acceptera det. Det låter löjligt ... men jag är inte riktigt säker på att det finns något mer att säga!Jag vet att jag ville koppla upp dig före nämnda datum ... men jag känner verkligen att det finns inget mer att tillägga till det som redan sagts under åren. För riktigt ... det har alla byggt upp till denna punkt ... och här är vi.
Väntade du dig mer av oss?
Inte "vet. Kanske. Kanske jag väntade en av dina "trumvirvel" uttalanden bokstav som du ibland frambringa ... ser som det är så nära nu.
Trumvirvel vänligen .....
Vi älskar dig.
Vi känner sådan kärlek till dig och detta skall aldrig ÄNDRA.
VI HEDER DIG.
Vi vet att du snart kommer att vara på en plats inom er själva som känns Du tillhör någonstans.
Vi vet också att det bara bra det är att komma ut ur allt detta.
Vi vet att när bollen ROLLING Vi skall träffa dig ansikte mot ansikte.
Vi vet att att du inte ... skall inte längre.
Vi känner den kärlek du delar med USA.
Vi känner energin av din VARELSER runt denna tid och få till stånd balans inom IT.
Men mest av allt:
VI VET vad som komma skall ... och det helt enkelt inga ord för att uttrycka eller beskriva.
Lite "ol mig här ... plötsligt blir lite känslosam. Jag kunde ställa tusen frågor ... så kunde många ... men jag vet att det är meningslöst. Vi måste lita på att det som är att vara.
Och Gud sade ... Varde ljus.
Och han / hon skulle veta! Så det här är det då! Den sista chatten innan Dec21st. Bara i fall ... ska kommunikationen vara nere ett tag ... TACK! Se dig längs / över bron mina vänner. Allt detta verkar lite konstigt. En bit av en antiklimax. Att vara teatraliska jag är ... Jag väntade ... en mer dramatisk metod!
Ridån är på väg att stiga ... vi älskar dig. Vi älskar dig. Vi älskar dig.
Och vi älskar dig. 5 .... 4 .... 3 .... 2 .... 1 ....

Hemsida: Blossom Goodchild 

No comments: