viglink.com

Tuesday, December 11, 2012

Din Uppstigning är unik.


Ärkeängel Michael ~ Kanaliseras av Debbie Erasmus




Hälsningar mina älskade! Det är något jag vill diskutera med er i dag som är av yttersta vikt vid denna tidpunkt. Jag kommer att tala till dig om din egen Uppstigning process.

Din Uppstigning process är unik för dig och kan jämföras med någon annan. Inte två människor är likadana och det gör din Uppstigningsprocessen unik. Varje individ har sin egen nivå av medvetande vilket också gör sin Uppstigning process en unik en.

Varje person har sin egen unika uppsättning av egenskaper som skiljer dem från alla andra.   Det är denna person unika som gör din Uppstigningsprocessen unik. Din Uppstigning är unik och kan jämföras med någon annan. Detta betyder inte att du inte kommer att hitta kvaliteter i någon annans Ascension process som liknar din egen, eller att du inte kan hjälpa någon i sin Uppstigning process.
  
Låt oss röra nu på hur du vet att du stigande. Eftersom detta är en Planetarisk Uppstigning och inte en enskild en, människor uppmanas att endast acceptera följande två saker för att stiga:
  •   Ovillkorlig kärlek i ditt hjärta för dig själv och andra;
  •  Du har ett samband med alla levande varelser som i sin tur ansluter dig till källan till allt liv, vad som kallas Oneness.
Endast dessa två saker kommer att ställa dig bortsett från dem som inte bestiga just nu.
Men det finns många människor som har dessa två kvaliteter, men inte alla av dem kommer att stiga. Jag hör min kanal säger jag motsäger mig själv. Även om det är sant att du behöver bara de två ovan nämnda egenskaper för att stiga, det två saker att ta hänsyn till:
  •   Acceptans
  •   Släpper av rädsla och tvivel
Säg att du har de första två ovan kvaliteter, men accepterar inte att ni är värda Upplyftningen kommer det hindra din Ascension processen. Med tvivel och rädsla kommer att hindra din Uppstigning process på ett sätt som gör det mer utmanande.   Uppstigningsprocessen är en av kärlek och eventuella negativa känslor eller känslor påverkar det. För vissa dessa sista två kvaliteter kommer att hindra deras uppstigning.

Jag talar till er i dag om detta eftersom jag vill att alla ni ska veta att ni är kapabla Ascension vid denna tid. Allt som krävs är att du kan välja Upplyftningen och acceptera de första två kvaliteterna ovan för att stiga nu. När du har accepterat dessa kvaliteter du måste arbeta på att släppa alla farhågor och tvivel kring Upplyftningen.   Än en gång ber jag att du använder den Violetta Flamman för att göra detta. Den Violetta Flamman är det perfekta verktyget för att göra din Uppstigningsprocessen en smidig en.

Vi så ser fram emot att ha dig hemma hos oss. Vet att vi är på din sida hjälper dig och vägleda dig hela vägen.

Det är allt jag har för dig idag. Vi kommer att tala igen i morgon.

~ Tack Michael.

Copyright © Debbie Erasmus. Det är tillåtet att dela detta budskap i sin fullständiga form utan ändringar och när författarens namn och länken till den ursprungliga platsen ges: http://debbie-erasmus.blogspot.com

No comments: