viglink.com

Wednesday, December 5, 2012

Vi har börjat - med Kärlek

Lady Portia, 2 december 2012

Vi har börjat - med Kärlek

Reporter Meline Lafont




Mina värdefulla Hjärtan, medan dagarna blir kortare nu, enär tiden bleknar bort och växandet av Nuet sakta inträffar, kommer ni att börja förstå vad er naturliga Närvaro verkligen är. Dessa strålande bloss av Ljus håller nu på att utvecklas till de mest storslagna skapelser någonsin. Var och en av er är i hans/hennes egen rätt den mest fantastiska gåvan på Jord och ni representerar Ljuset i allas er Kärlek och i ert Väsen. Era egna skapelser kommer att uppenbara sig mer och mer som en mer Kärleksfull energi eftersom de nu är höljda i en skepnad full av gnistor och glans.

Ni kan förvänta att många förändringar inträffar nu under en kort tid. När tiden minskar, kommer energierna att stiga i intensitet garanterande ett maximum av förändringar, omedelbart efter varandra nästan direkt. Allting har uppgraderats ett hack kan man säga och det är anledningen till varför bara de mest balanserade själar kan uppleva dessa ytterst positiva ändringar och energier på ett mycket effektivt sätt. Bruka dem alltid på ett bra sätt, mina värdefulla hjärtan, eftersom de skänker många verksamheter till alla av er.

Vad det gäller mer obalanserade själar kommer det att visa att de upplever mer kaos dessa dagar; det inre reflekterar alltid i den yttre världen och vad menas det med att vara ur balans i den yttre världen? Nå, ja, ni upplever kaos. Jag känner mig alltid ansvarig för dessa älskade själar som försöker att återställa balansen och Jag är till deras service och till allas tjänst när ni ber om att återfå balansen och ett sökande att erfara detta börjar. Det är fortfarande många själar som hopplöst söker detta och Jag är till tjänst för er alla, inga undantag. Mitt förfogande är orubbligt för alla av er, det är min plikt och min guidade Kärlek för mänskligheten och för Jorden.

Önskningar att återfå balansen innebär faktumet att ni önskar att igen få börja att känna er väl till mods och återhämta er själva; att återhämta ert sanna Högre Jag för att vara exakt. Och är inte detta just vad många hjärtan längtar efter? De längtar efter att få svar på frågor som ”Vem är jag ”, ”Varför är jag här? ”. ”Vad innebär denna uppgift för min personliga utveckling?” Nå, mina kära hjärtan, tillåt mig att lugna er med att fastställa att allting kommer att komma till er. Stunden när ni ansluter till ert Högre Jag går samman igen till ett, ni kommer åter igen att förstå allting.

Denna inre kontakt, som faktiskt går samman med ert Högre Jag, kommer att förse startandet av ”vetandet” när allting flödar i er vad ni alltid har burit i era hjärtan. Minnen väller upp i era tankar och i era drömmar som liknande glimtar av igenkännanden. Då kommer allting att bli känt; det är därför mitt uppdrag är allvarligt och ett viktigt ett. Att vara balanserad, accepterande och personifierande er själva, leder till att bli ert sanna Jag; som är vad Uppstigningen handlar om.

Så var fulla av glädje i dessa tider eftersom den känslan kommer att stimulera de positiva energierna, så snälla ni känner fria att vara glada och ha roligt, känn era hjärtan sväva högt och känn hur er kärlek och er varelse växer i riktning emot er själv och alla andra som är på samma frekvens. Ibland dessa räknar vi också in er Stjärnfamilj och era vänner av Ljuset. Ni kommer att forma en stor grupp som tillsammans kommer, hand i hand, att arbeta med upplysningen genom att komma tillsammans på samma våglängd. Denna väldiga grupp kommer att utföra sina uppdrag och talanger att hjälpa många andra själar på Jorden, som behöver en liten knuff eller som behöver litet assistans i dessa kanske mest svåra tider någonsin för dem.

Dessa sovande själar räknar med alla av er som har hittat sina uppdrag och har börjat med dem på Jord och också i de Högre Rikena. Vi tar en närmare titt på antalet av uppvaknanden och vi kan stolta berätta att de har växt drastiskt, tack vare de många Ljusarbetare ibland er och tack vare er alla i allmänhet! Vi förväntar oss och hoppas att se ännu fler uppvaknanden ta plats så att den redan väldiga grupp av upplysta kan bli även fler och krafterna kan bli packande tillsammans.

I denna stund är Mästarnas och Ärkeänglarnas energier packade samman till att bilda 1 enormt Ljus med många färger och Närvaranden. Detta skapar den Nya Världen för alla av er eftersom varje enskild färg har ett specifikt uppdrag och energi som det medför. Sammanslagningen av alla dessa krafter och energier av våra Närvaranden, kommer att garantera att denna Nya Värld kommer att bli skapt i ett tillstånd av äkta Ljus, som i sig själv kommer att utvecklas till en gestalt representerande era egna skapelser. Betänk detta knippe av vårt Ljus som en sorts befruktning för denna er Nya Jord.

Våra energier kommer att löpa samman i ett knippe av Ljus strax innan det slutliga skiftet som har börjat nu. Vi assisterar er på högsta nivå och är i beredskap i varje stund. Ert Högre Jag är tilltalat oftare nu för att ordna och utföra särskilda uppgifter. De som är inkarnerade som en Mästare eller en Ärkeängel kommer att bli starkt adresserade nu; de vet vilka de är och varför de fortsätter nu med sina uppdrag till hands.

Många av oss har verksamt inkarnerat i er värld, mina värdefulla hjärtan, ni kan finna oss överallt eftersom vi är utspridda över hela världen. Tiden kommer nu snart för oss att avslöja vår sanna natur, det kommer att hända när vi känner att världen är klar för dessa uppenbarelser. För tillfället är det viktigt att veta att vi är här och att vi har förberett en lång tid för vårt uppdrag. Denna kära skrivare är en av dessa inkarnationer som en Mästare, även fast hon inte än känner sig redo att berätta vem hon är. Det är tillräckligt för henne att veta själv vem hon är, det är förstås sant.

Jag vill be alla av er att börja ert samarbete och samla era krafter, givande era tjänster till andra när ni känner att er hjälp är behövd. Det är mycket viktigt nu att börja ge era gåvor och göra dem tillgängliga för alla dem som behöver dem. Oroa er ej, för alla av er kommer att bli adresserade igenom ert Högre Jag och era vägar kommer att korsas. Nu, mina älskade hjärtan, tar jag farväl och ger er all min Kärlek. Jag önskar att vara till tjänst för er alla, inga fastknutna band. Jag älskar er alla så innerligt och sänder er min Kärlek.

JAG ÄR det JAG ÄR
Lady Portia

översättare: Bibbi Ahrnstedt – www.st-germain.se

Copyright © 2012 by Méline Lafont. All Rights Reserved. Permission is given to copy and distribute this material, provided the content is copied in its entirety and unaltered, is distributed freely, and this copyright notice and links are included.
http://pleiadedolphininfos.blogspot.be 

No comments: