viglink.com

Tuesday, September 3, 2013

Ärkeängeln Raphael, 31 augusti "Mina kära, Jag säger till er att nu är ert ögonblick" Via Gabriel Raiao Lunar


En vacker dag på Jorden, perfekt att prata om kärleken, om er själv-kärlek, om att ta hand om er själva. Mina söta änglar, hur länge har ni inte gjort det? Hur länge sedan var det ni kramade er själva, sedan ni varit ömma mot era egna ansikten? Mycket av er tid är göra era jobb idag, det är att ta hand om era barn, man, fru… Ja Jag vet, som Jag vet det invärtes ni har en hänförande önskan att ta hand om er själva, men i många fall säger ni: "Jag har inte tid att ta hand om, Jag har bara tid för mina sysslor, och ännu mindre att… "

Mina kära, Jag talar till er om att nu är ert ögonblick, det är dags att ta hand om er själva. För att ompröva er själva, att se vad ni gjort för er själva hela den här tiden. Svara mig nu: gör ni vad jag bad er om i början av min kommunikation med den här kära kanalen? Kommer ni ihåg när jag bad er att se er i spegeln? Snälla, kära Gabriel, lägg till respektive del. 

"Har ni redan stått framför era spegelbilder idag och
sagt till er själva hur vackra och perfekta ni är? Redan kramat er idag? Redan talat med era Jag, "Hej, Jag är här, alltid med dig!" Försök att göra det varje dag. Snart, kommer Jag att veta hur det har varit att tala till er själva.."

Mina kära, det gör en enorm skillnad i era liv, det här ger dig kontakt med Källan, med alla strömmar av förändrat liv, Det ljusar upp era andar, det saktar ner era Hjärtan, det gör er mer lugna och självsäkra. Kärleken till er själva, att ta hand om sina Jag gör detta- ger er styrka. 

Inse att ju mer ni är i kontakt med era sysslor, i era dagliga liv, ju mer avlägsna från era Jag förblir ni, Tror ni det här är allt, mina nobla underbara änglar, som er Skapare önskar? Nej, mina nobla änglar, han vill se er glada, leende, nöjda med era uppgifter, och det är endast möjligt genom själv-kärlek. 

När ni tar er tid för själva, så öppnar ni upp en räckvidd av möjligheter för varje möjligt problem som kan hända på er väg en dag, vet ni varför? För att när ni älskar era Jag, så utstrålar ni den renaste kärlek och denna kärlek öppnar dörrar, den här kärleken mjukar upp det som känns omöjligt att sakta ner, så förändrar den här kärleken er och er omgivning. Tro mig mina kära, det är så, så är DET. 

Mina kära, Jag frågar Gabriel igen att ge er en sång… Sjung den för er själva, berätta för er hur mycket ni älskar era egna.. 

Jag älskar er villkorslöst, Jag ger er tillstånd att mysa er in i mitt hjärta… Kom mig närmre nu, mina kära, uppfyllda av denna kärlek känn det nu till era Jag och förena er med mig, som en enda källa av kärlek, låt oss stråla den ut i hela Universum.

Er vän, er broder, Raphael.

Gabriel: Tack för detta, min Söta broder, tack så väldigt mycket.

Svensk översättning: Line Hedal- www.st-germain.se 

http://sementesdasestrelas.blogspot.com.br/2013/08/archangel-raphael-give-little-attention.html"08.12.2013) 

No comments: