viglink.com

Thursday, June 28, 2012

dig som har ljuset tänt men inte är hemma


kunskap för dig som har ljuset tänt men inte är hemma

Det här är en förklaringsmodell för att du lättare ska förstå det som alla kan erfara med rätt kunskap och för att du personligen ska kunna uppnå psykisk klärvoajans och se med samma ögon som änglar ser. Det är kunskapen vem jag är som segrar och därför ligger det i mänsklighetens intresse att varje medveten själ börjar studera kunskapen om sig själv. Rätten till den kunskapen bör instiftas i Förenta Nationernas deklaration om mänskliga rättigheter. Vi har en ganska god uppfattning om vår fysiska kropp och vår objektivitet till en fysisk verklighet med våra fysiska ögon. Men vi har inte en lika god kunskap om vårt inre ögat som sägs vara porten till det högre medvetandets verklighet.
Låt oss därför som goda lärjungar bekanta oss med kunskapen om vad vårt inre öga är. Det lättaste är att börja med att berätta vad det inte är. Det är inte ett eteriskt chackra, även om det är förbundet med dom tre chackrana pannckackrat,kronchackrat och alta major-chackrat. Det inre ögat är inte en endokrin körtel, även om det är förbundet med bådetallkottkörteln och hypofysen. Det är i verkligheten ett organ som du kan uppleva i livet såsom att den spirar fram med den integrerade personlighetens andliga växt. Det är resultatet av de tre ovannämnda ckackra-centrens samspelutstrålning ochöverlappning som gör att det skapas en energivirvel som drar till sig stoff från högre medvetandeplan (atma-buddhi-manas planen) och bildar något som blir till en stor lins med psykiska funktioner. Varje chackra är ett slags batteri. Alla tre måste vara uppladdade och aktiva så man kan "tända lampan" - det tredje ögat.
Det här är en beskrivning av hur man kan få en så kallad kundaliniresning som jag tror att jag har uppnått flera gånger genom speciellt inriktat leverne och askes. Jag har aura-foto på mig själv som visar hur auran var innan jag mötte några som inte var av denna världen, eller rättare sagt, jag såg med mitt inre öga och kommunicerade med UFOs. Det är ett ödets nyck att jag tog ett aura-foto just då för det leder mig vidare i min forskning. Hur som helst blev UFOna förvånade när dom upptäckte att jag iakttog dom och var medveten om dom. En kerub var mäkta imponerad sa han. Dom här killarna har mycket mer avancerad teknik och kunskap än oss. För mig står det klart att jag har mött "gudaväsen" ty dom trollade för mig och jag upplevde dom som ypperliga magiker eftersom dom dök upp och försvann som dom ville inför mina ögon. Det förekom ordväxling mellan oss. Dom hade farkoster. Jag var som närmast på några meter när. Denna erfarenhet fick jag tack vare att mitt inre öga var öppet. Tror jag.

No comments: