viglink.com

Tuesday, February 26, 2013

Alla är en kropp mycket större än ni kan tänka er.


Ärkeängeln Michael via Ron Head, 24 februari, 2013


Denna morgons meddelande är kritiskt för er förståelse av er nuvarande situation. Jag är därför ärad att träda åt sidan och be Skaparen att uttrycka detta direkt.

Skaparen
Mina söner och döttrar på Jorden, Jag talar till er direkt idag för att djupt uttrycka mina lyckönskningar för att ha nått denna viktiga punkt på er resa, den som ni kallar uppstigningen.

Ni kommer snart att finna er själva i en häxkittel av förändringar. Ni har i själva verket varit mitt i detta under flera år nu, men trots att vi talade om förändringarna, så var de av en sådan karaktär att ni mestadels inte kunde se dem. Detta kommer nu att abrupt förändras.

Karaktären av manifestationerna är sådana att vad som kan ses med era ögon i den tredje dimensionen är vad som händer sist. Då ni ser omkring er och den nuvarande cykeln av händelser så bör ni nu kunna se klart början på vad vi har förutspått under en tid nu. Det är i själva verket inte början, förstår ni. Det är en fortsättning, men det är början på vad som kan uppfattas av er.

Vi, som ser sannolikheterna, orsak och verkan, och med en vy av existensen som ni knappt har börjat misstänka, har sett detta under vad ni skulle säga ”en lång tid”. Jag, som Skapare, har avgjort slutresultatet av dessa händelser. Jag har också beslutat att ni kan nå slutresultatet på vilket vis och sätt som ni väljer, och för var och en av er personligen, vid vilken tid som ni väljer. Vi vet att ni inte än förstår dessa koncept, men ni kommer snart att börja göra det.

Mitt huvudsakliga ändamål för att träda in idag är att ivra på er att fördubbla er beslutsamhet att se detta igenom till slutet. Det kanske finns en hel del gropar på vägen under denna nästa etapp, och jag vill inte att någon av er tappar ert fokus på ert ändamål. Om ni håller era sinnen fokuserade och litar på processen så kommer allt att gå väl. Då ni ser mer och mer häpnadsväckande saker som händer runt omkring er så skriv upp det på er lista av nödvändiga förändringar på vägen mot ert slutmål av, och vi lånar detta från en av era grupper för vi älskar det så mycket, ”en värld som fungerar för alla”. Förstod ni lite mer, att var och en av er är kropp som är mycket större än ni kan tänka er.

Jag har uppskattat detta tillfälle idag. Farväl och var i glädje.

Översättning: Per Staffan - www.st-germain.se

Copyright © Ronald Head. http://oraclesandhealers.wordpress.com/ 

No comments: