viglink.com

Thursday, February 28, 2013

Hatonn, 18 februari, 2013 Kanalisering: Nancy Tate








Jag kommer idag för att meddela er om något som händer i universum. Jag är Hatonn, och jag hälsar er på den mest betydelsefulla dagen. Det handlar om att gå omkring universum och alla dess territorium och komma tillbaka igen. Vi är i början av resan tillbaka runt universum, resan som börjar öppna upp oss till den som vi verkligen är, och visa oss vad våra nästa steg är.

Ni kanske undrar just nu vad det är jag pratar om när jag inkluderar mig själv och alla andra i mitt tal om att öppna upp. Jag refererar till fakta som talar om att i tidigare rundresor genom universum vi har placerat viss information i förvar, och det mesta av dem är i Porthalogus Biblioteket.

Jag säger det mesta, eftersom det finns en annan förvaringsplats där bitar av information förvarades inpaketerat, så att säga, till det stora uppvaknandet som ska ske i oss alla. Informationen handlar om den energetiska designen vid påbörjandet av våra individuella existenser. Det handlar om varför vi är här, och vad är bakom designen av våra egna individuella platser i Enigheten av det universella språket av total och komplett placering i våra fält inom universum.

Medan informationen väcks upp, vi ser olika saker komma upp i våra liv. För dem av oss som inte tog på sig en existens i dualitet, handlar det om att kunna komma till nästa steg i vår uppstigningsprocess. Ja, vi håller också på att stiga upp från vår position att vara vakna genom allt detta, till en position där vi ska lägga fundamentet till det som ni – som har varit i dualiteten – skall dela med oss. Den kommande erfarenheten ska vi tillsammans ta till en nivå där allt är i harmoni, och med fullständig förståelse av vad det betyder till oss alla att återigen se hela bilden.

Tiden är här då dem tomma bladen fylls på. Vi förstår hur det känns att vakna upp från en djup och långvarig sömn, och se världen som vi en gång kände den, men ändå skiljer den sig från det vi har våra sista minnen av. Det handlar om att se framtiden i dåtiden och i presens, och veta att det är Nuet av vår existens.

När vi vaknar på morgonen och ser ett annat ansikte i spegeln, eller en konstigt främmande image näst intill oss, eller utanför fönstret, det är för att vi kommer från en plats i vår dröm som är vår nuvarande realitet i uppvaknad status. Den förbereder vägen för oss att med lätthet inse vem vi är, och vad det är som vi kanske har lämnat bakom oss. Det är som att komma tillbaka till våra hemorter efter att ha varit borta i 20 år eller mer, kanske från barndomen till gamla dagar. Vissa saker känns bekanta, andra helt nya men samtidigt inte förvånande, eftersom allt växte över den tiden som har gått.

Jag meddelar detta nu, eftersom Mayaindianerna öppnar upp helt nya sätt av universell kommunikation dessa dagar. Det är firande och fest i hela universum, och vi står i mittpunkten. Vi alla är inkluderade i firandet, eftersom det är en milstolpe i Enigheten av vårt uttryck genom hela existensen. Medan vi, från och med idag, utstrålar mot andra universum som har blivit skapade enligt våra mål och uttryck, vi tar alla andra uttryck av Skapelsen in till våra fält av Enigheten, och tar den i våra kärleksfulla armar.

Mina kära, våra två dagars resa är markerad av försoning, och känslan av att vara tillsammans igen. Många känner frid och hemkomst, en känsla av fest och firande. Det individuella kommer att uttrycka sig i undret av mångfald, som jag uttrycker det.

Jag uppmuntrar er alla att andas djupt och njut av solsken, regn eller snö, eller vadsomhelst som finns i er värld i dessa två dagar, och dansa med den, gå med den, sjung utav glädje, kärlek och frid. Det är en ny dörr som öppnas, och medan den talar om vad ni kan skapa, ni kommer att se vad jag säger och lägga till. Ni är Skapare av er värld, och som dem säger i vissa grupper, ”Ni har inte sett något än!”

Var välsignade! Välkommen tillbaka på resan till er själva, eftersom vi är alla ett, och när ni reser tillbaka till er själva, ni kommer tillbaka till mig och till alla andra i existensen. Återföreningen har börjat i en upplyftande sätt, och vi alla sitter vid bordet för att välkomna er hem. Välsignelse finns i överflöd!

Tack kära Hatonn,

Med kärlek, Nancy Tate

Svensk översättning Monika Danielsson – www.st-germain.se

www.treeofthegoldenlight.com

No comments: