viglink.com

Sunday, February 24, 2013

Dagens Profetia och Kloner.

Idag när det är val i Italien, tror jag att komikern Beppe Grillos vinner. 
Det skulle vara bra om en man som haft ett arbete där det sägs 
dagens sanningar, med ett leende. 
Han verkar företräda folket och med värme. 
Känns rätt i tiden.
Jag har även läst i tidningar att Silvio Berlusconis har en trött blick...
Offentighetens Påve sägs vara en klon och eftersom det är svårt 
för de korrupta att skapa nya kloner numera så blir jag fundersam 
när det står att någon mattas av i blicken.
Påvens riktiga kropp ska visst vara piggare, 
men jag förstår att han inte vill
hoppa in som ersättare till sig själv...

Du kommer nu säker även att tänka på fler eventuella kloner.

För några månader sedan hade jag flest besökare från USA,
därefter kom Ryssland och först på tredje plats kom Sverige.
Från en dag till en annan, försvann de Ryska läsarna förutom en fåtal...
och för ca en månad sedan hände samma sak med USA.
Har ni varit med om samma sak på era bloggar?
Har dessa länder satt min blog i karantän tro?
Isåfall är det inte bara Nordkorea som styr sitt folk, 
eller hur.
Kärlek och Ljus
Rositha Bohlin
MatRosen

No comments: