viglink.com

Friday, February 22, 2013

Den frihetskänsla jag känner när jag simmar som en delfin är helt underbar!

Läromästare för Treenighet Välsignelser har jag studerat till den senaste tiden. Det har varit en underbar resa som tagit mig över hela världen... en själslig resa alltså. Under meditationer har jag mött delfiner och valar,
till den grad att jag numera ÄR en delfin när jag mediterar och om jag undrar över något...
förklarar de för mig på ett väldigt informativt sätt, som i morse till exempel då vi befann oss utanför Afghanistan och vi skulle därefter till Kairo. Innan vi tar oss dit lägger valarna en hinna av guld på vattnet som har en röd färg. Jag frågar hur denna guldfärg kan läggas på vattnet och då berättade de att Valarna som har med sig färgen Guld, omringar ett område och med sin valsång, ljudvågor,
skapar de hinnan som befriar vattnet från kemikalier m.m efter krigsrester som hamnat i vattnet av olika anledningar. Det är genom att höja vattnets dimension till minst den fjärde som det sker.

Allt började med att Debbie Erasmus
hjälpte mig att bli
Läromästare för Treenighet Välsignelser
vilket jag tackar min lyckliga Stjärna för och Ärkeängeln Michael.


Innan meditationerna använde jag en visualiseringen som går ut på att
jag simmar mot vågorna för att rena mig från negativitet.

Första gången simmade jag i en stor flod,

andra gången, i ett djupt hav med rent klart vatten.
Jag och simmade och lekte med delfiner och träffade
även på en val som jag försökte krama, då den plötsligt öppnade sitt gap.
Jag simmade in en liten bit och simmade sedan ut igen.
Hela tiden hade jag förtroende för att valen inte skulle sluka mig..


Dagen efter när jag skulle rengöra mina energier,
var det verkligen trångt i vattnet. Delfinerna var där, men det fanns även
massor av valar
och flera av dem öppnade sina gap och ville att jag skulle simma in.
 I varje gap Jag såg ett område med gul, rosa, guld, blå, röd ...
Ja regnbågens alla färger
De ville visa mig att varje val hade en färg.

Eftersom jag inte kunde se hur många de var, var jag tvungen att sitta
ovanpå en av valarna som då sprutade en stråle av vatten när jag satt
på toppen och följde med.
Vad jag såg var ett stort antal valar, förmodligen hundratals, såg det ut
som och området var runt Australien / Nya Zeeland.



Dagen efter var det färre delfiner och nästan inga valar eftersom valarna
skulle sprida sina färger och energier
till alla hav på Gaia.

Valarna innehåller många själar på sina moderskepp till ,kroppar för att
balansera och förbättra energierna här på Gaia.
Rena vattnet är en stor och viktig del i det hela.

Nu var det en vik där jag själv simmade som en delfin
utanför Malaga i Spanien och där var jag de återstående dagarna.
Vattnet var mörkt och smutsigt och fiskarna verkade må dåligt.
Jag simmade i bukten och hoppade i vågorna,
sprattlande med fenor för att öka energin.

Samma dag hade jag fått höra att en nära vän hade 
opererats för att avlägsna två hjärntumörer, så i min meditation 
åkte tankar iväg till hennes sjukhussäng . 
Hon är en riktig Mirakelkvinna. 
Nu är hon Haft cancer på 11 ställen vid nio olika tillfällen
Opererats när bedövningen inte tog etc. 
Jag och några andliga läkare stod bredvid henne och använde 
laser energi för att läka henne. Luften var vit och intensiv.

Nästa dag när jag mediterade, var vattnet rent, de sista mörkare områdena 
försvann när jag simmade runt och viftade med fenor. 
Fiskarna var färgglada som vissa akvariefiskar.
Jag kände en sådan glädje att jag hoppade upp i luften och 
snurrade runt samtidigt.


Dagen därpå jag dök djupare, ända ner till botten, det var ett
gammalt vrak där och när jag simmade ovanför det  försvann 
ett svart lager från vraket och där låg det högar med stora guldmynt. 
Jag simmade iväg att berätta för någon men något fick mig att 
vända tillbaka igen, och då jag upptäckte att det var mycket mer,
såsom NESARA ... och jag såg ansiktena framför mig,
det som var mening att jag skulle dela detta med...


Kärlek och Ljus
Rosita Bohlin
matrosens.blogspot.com

http://archangelsanddevas.wordpress.com/ är Debbie Erasmus hemsida.
Besök den gärna. Hon är underbar.

No comments: