viglink.com

Tuesday, February 26, 2013

På besök i Maias Defin Tempel och Delfinresa

I går hann jag inte skriva ner detta så det kanske kommer ett till meddelande från mig idag.

Jag hare missförstått en viss information i förrgår och när jag mediterade ville jag läsa meddelandet som
jag lade in före detta eftersom jag inte hade sett allt i det förrän nu.

Eftersom när jag började meditera såg jag direkt en mörk, mystisk liten vattenfylld tjärn med höga stenpartier omkring det genomskinliga vattnet. Jag dök ner till botten och såg då en öppning som jag simmade in i.
Jag var ledsen men inte rädd, så när jag såg en tunnel, följde jag den och efter ca 10 meter kom jag till ett rum som jag kan tänka mig är Delfin Templet. Det var därför jag ville läsa det tidigare meddelandet för att se om det var detta Tempel. Det verkar så. Det var vita stentrappor upp till platsen som Athena satt på.
Jag samlade ihop flera böcker från bokhyllorna på den vänstra sidan och satte mig på andra, tredje trappsteget och försökte hitta det sanna svaret på min undran. Min vän kom och satte sig bredvid mig för att trösta mig där jag satt och grät stilla samtidigt som jag frenetiskt försökte läsa böckerna, men sidorna sa mig ingenting förutom att jag redan visste svaret så att jag inte behövde fråga. På det sättet fick jag egentligen svar på min fråga och min vän som satt bredvid, hade stort överseende med mina tvivel av min intuition.

Nu kändes det bättre så jag och min vän gav oss av till Island där en enormt stor samling av Valar och Delfiner hade samlats för att dra till sig den Islänska andan innan vi gav oss av till resten av världen.
Förbi Danmark och Storbritannien spred vi ut grön färg. Jag fick till mig när vi tog oss förbi Nordamerikas kust att de områden som behövde mest av vår energihöjning var Texas och Orlando, fick jag till mej har en stor organisation av pedofiler. Jag hoppas innerligt att jag har fel där!!!
Philadelphia behöver också mycket energier. När Delfiner och Valar renar vårt vatten hjälper vi också till på landsområden med hjälp av kedjereaktioner. Vi strålar in färger som saknas via våra ljud. De tas emot och sprids på land av fåglar och andra djur och växter, så vore jag dig skulle jag stänga ner datorn, TVn och mobilen och bara ta mig ut och lyssna på naturen och fåglarna.

Kärlek och Ljus


Copyright © Rositha Bohlin. Det är tillåtet att dela detta budskap i sin fullständiga form utan ändringar och när författarens namn och länken till den ursprungliga platsen ges.  
http://matrosens.blogspot.com

No comments: