viglink.com

Wednesday, February 27, 2013

Wes Annac: Kanalisering och Starkare anslutningar



77background.jpgSom en kanal, börjar jag kunna se hur jag personligen tar emot intryck jag ges från de högre världarna. Med någon sak sade att det är kanaliseras-genom en jordisk skrivare, det finns en uppsjö av olika sätt att skrivaren kan ta emot meddelandet och sinnet, samtidigt som dess inflytande dämpad, hjälper att tolka och översätta intryck till den skriftlärde modersmål. När vi får något intryck kommer naturligt instrument och översättare som är vårt sinne hitta så många fraser eller ord som möjligt är det bekant med, att kommunicera vad själarna levererar budskapet vill föda. Det är så intressant att lägga märke till dynamiken mellan en influentially-dämpad sinne och en öppen och mottaglig hjärta när de sätter genom en kanaliseras kommunikation. Funderar hur de högre dimensionella källorna talar till mänskligheten komma igenom, tycker jag hela processen mycket intressant .





För det mesta, finner jag mig borta från någon fysisk uppfattning av verkligheten omkring mig, och jag bara sitta och vara medan en annan kommer igenom och erbjuder sina intryck och råd. Jag kan känna allt som sägs i en grund mening, men jag har inte riktigt har förståelse för vad som kommuniceras genom mig och jag är oförmögen att minnas vad sägs i ett meddelande med direkt efter jag är klar kanalisering det.
Ibland har jag känt mig i helt olika astrala ställen medan Meddelandet förs fram.Jag minns att hända hela tiden då jag brukade ge avläsningar, och det har hänt mer och mer den senaste tiden. Som källorna levererar sin kommunikation till mänskligheten har börjat tala till, är vi ständigt får energi och kodade intryck från de mycket källor och från våra högre jag, som vi kan börja avkoda och tolka. För vissa är denna anslutning formas till ett åtagande att leverera högre dimensionella kommunikation genom själva. För andra är denna anslutning mer personlig och används för stöd enligt deras personliga liv banor. Jag har börjat hitta en enkel och tydlig åtkomst till de högre världarna och nästan alla själ som vill kommunicera i nästan varje ögonblick. Även i början av året var stark nog på egen hand, är de subtila och inte så subtila effekter av den pågående härkomst de högre världarna åt vår yta gör verkligen sig till känna. Igen, jag har kunnat etablera vad som verkar vara en mycket tydlig koppling till de själar som kommer genom mig i varje ögonblick, och jag har kunnat få särskild hjälp från dem som har hjälpt enormt längs min väg. Jag får den ökande känsla av att var och en av oss kommer att börja utnyttja och upptäck en verklig och varaktig förbindelse med vår inre-riken som kan komma i form av personliga introduktioner till våra guider och fasetter av våra högre jag hjälpa oss. När vi fortsätter att öppna upp och upptäcka så mycket om oss själva som vi har blivit lärda att tro är en illusion, kommer vi att upptäcka att mycket verklighet vi har tror var verklig och fast så länge är faktiskt en illusion. Som jag har, Vi kommer att finna vår tro prövas och ren nedre dimensionerna av denna erfarenhet kan väga ner oss som den alltid har, men vi upptäcker en tillvaro som är så mycket bättre och renare än vad vi går igenom just nu och i så många av oss har en önskan avlats för att få denna framtid fram på något sätt som möjligt. Om min personliga perspektiv kan förbli positiv i varje ögonblick bortom beläggning av negativitet att behöva transmuteras, vet jag att jag kan trivas i denna tid ännu mer än jag redan känner jag har kunnat. Du kan också, men de tillplattade, negativa perspektiv som tenderar att spärren på oss ibland lär oss att vi inte kan det. våra egon kommer att försöka få oss att tro att vi inte kan uppnå lycka i varje givet ögonblick, men en öppnad hjärta kommer att introducera oss att så mycket kärlek och så många rena och upphöjda känslor, som vi kommer att se detta illusoriska verklighet för vad den verkligen är. mer och mer har jag tagit emot subtila men ändå märkbara intryck av platser jag kan lite minns själv lever under tidigare erfarenheter . Högre dimensionella platser som jag knappt kan känna igen när jag får intryck av dem kommer igenom för att påminna mig att de finns, och som jag fortsätter att upptäcka ren skönhet i detta land omkring mig, jag upptäcker också att det finns många platser runt här Jag bär starka minnen av, av skäl som jag har ännu inte listat ut. På ett sätt är allt öppnar idag och var och en av oss kan hitta våra expansivt-öppnade hjärtan vid denna tid och om igen, trivs från anslutningen.Naturligtvis till enheten arbeta arbetet arbetar bort bidrar till att förankra de högre världarna vi alla börjar känna är starkare än någonsin för mig personligen, och jag hitta mig själv som önskar att kunna ge eller göra mer varje dag för att stärka denna rörelse mer än den redan har stärkts. Jag har fått idén att erbjuda något-kortare meddelanden ibland till nytta och enkel er läsare, och för min egen fördel och lätthet också. Om du gör det kommer att stärka min personliga förmåga att producera kommunikation lite oftare än vanligt, och det finns ingen mening att hålla mig själv eller någon av er winded arbetar på eller läsa förbluffande långa meddelanden som är avsedda att lyfta och hjälpa. naturligtvis jag fortfarande känner att strävan att ge så mycket som möjligt och kan inte tala om hur engagerad jag kommer att vara att förkorta kommunikationen, men jag är säker på att en smula mindre information inte kunde skada. Denna koppling som har stärkts så mycket är att bjuda in en daglig tillgång till energi och information som bara bländande, och min önskan är att dela så mycket av och genom mig som möjligt för alla som genljuder med det förhoppningsvis dra nytta av. Så detta är där jag är just nu. Frestelsen att mata negativitet eller spela-i svårigheter eller utarmning är lika starka som de någonsin var, men jag hitta mig själv möjlighet att inse när deras inflytande försöker genomsyra mitt perspektiv, och jag har kunnat lära av varje lektion jag genomgår . Tillväxt och medvetenhet underlättas på en massiv nivå just nu och medan vi kan uppleva eller mata svårigheter närvarande, vi kommer att finna att uppleva och mata de högre världarna är mycket lättare. Wes Annac - tal från en plats för växande förståelse WesAnnac . comAquariusParadigm.com 

No comments: