viglink.com

Wednesday, February 27, 2013

Ny sida för Vår Familj Delfinerna ♥


Hej dyrbara hjärtan! Sedan den sista kanaliseringen av delfinerna har flera kommit in till mig.Jag känner eftersom att jag arbetar på så många nivåer nu och saker håller på att skyndas hit. Uppdrag kommer in, nya, gamla, alla ber mig att tjäna på ett djupare plan för dem och få ta emot nya saker ..Det hela är så överväldigande! Så det är klart för mig att jag måste göra något för de härliga delfinerna, som förde mig till att skapa en tredje sida. Det är min glädje att presentera er alla att: Dolfinerna är vår familj! Min tredje sida i tjänst för vår underbara familj Delfinerna. Känn dig fri att kolla upp det på följande länk: dolphinsourfamily.blogspot.com



Alla är välkomna! Denna sida handlar om delfiner.  Du kan hitta kanaliseras meddelanden från delfin Kollektivet, videos, bilder, verkligheten händelser, organisationer, länkar, sidor, dikter och så vidare. Delfinerna tackar och det gör även jag! Mycket kärlek, Meline

No comments: