viglink.com

Sunday, February 17, 2013

Ärkeängeln Metatron om användningen av silverplatinum lågan genom Isabel Henn 23 jan 2013


Inlagd den av 

Erzengel Metatron I
Fråga från mig till Archangel Metatron: Min älskade ärkeängeln Metatron, läser jag ett meddelande på Facebook om Platinum Ray och hennes användning. Kan du berätta mer detaljer om det?
Metatron: Min älskade Isabel, kan jag svara på den frågan, men det är tänkt för alla människor.
Mina älskade människor, jag ärkeängeln Metatron och tillsammans med en rad olika uppgifter som jag måste göra, jag är co-vårdaren av silverplatinum lågan. Den ursprungliga innehavaren närvarande inkarnerade på din vackra planet, och var bara några månader sedan görs förtrogen med användningen av hennes låga.
Den silverplatinum flamma är lågan av den gudomliga feminina, Twin flamma goldenwhite flamma av det gudomliga maskulina. Denna låga är den mest kraftfulla och starkaste lågan i hela universum. Den silverviolet Ray föddes ur henne och andra också. Från silverviolet lågan den Violetta Flamman av St Germain och Lady Portia föddes. Detta redan mycket starka låga är bekant för många av er. Du använder henne för skydd och rengöring, för att omvandla negativa och lägre energier i ren kärlek.
Jag varnar starkt mot användningen av silverplatinum låga eller Platinum Ray som hon också kallas. Hennes felaktig användning kan orsaka stora skador och döda människor och djur. I detta skede är mänskligheten inte kan hantera henne på ett säkert sätt. Det finns bara en människa på jorden som kan använda den här lågan. Det här är hennes djurhållare. Denna låga är en del av hennes ljus, sin egen energi och hon är därför i stånd att på ett säkert sätt tillämpa lågan för sig själv. Från användning på levande varelser, var hon starkt varnade för att hon fortfarande inte fullt ut kan minnas korrekt användning. Som en uppstigen mästare och inkarnerade gudomliga feminina hon är i stånd att använda denna vackra och kraftfull energi ansvarsfullt och ofarliga för sig själv.
Den silverplatinum flamma av den gudomliga Modern är en mycket intelligent energi med sin egen medvetenhet. Som hennes co-keeper Jag är medveten om att hon inte skicka meddelanden. Jag ber er därför i ditt eget intresse, inte använda henne! Denna energi kan inte tämjas av dig, inte ännu.
Du har gott om andra kraftfulla energier som du kan använda på ett säkert sätt. Som en sköld är den violetta flamman perfekt. Andligt mer avancerade människor kan också använda silverviolet lågan. Men snälla, aldrig silverplatinum lågan.
Jag beklagar att den mörka sidan tar sådana åtgärder att skada dig.
Jag skickar min djupa, oändlig kärlek. Jag är ärkeängeln Metatron.
Tack min kära Metatron för dessa varningar och förklarande ord.
Copyright © Isabel Henn. Det är tillåtet att dela detta budskap i sin fullständiga form utan ändringar och när författarens namn och länken till den ursprungliga platsen ges.http://sirianheaven.wordpress.com/

No comments: