viglink.com

Saturday, February 2, 2013

Iakttagelserna av din nuvarande hjärta är överväldigande

 kanaliseras genom Meline Lafont

31 Januari - 1 Februari 2013



Dyrbara varelser av ljus, mina vänner och bröder / systrar hjärtat. Vilken magnifik 
som Ljus rörelse sker här på jorden och bortom. Denna rörelse är häpnadsväckande att skåda och det sker inom er alla:. inom era hjärtan och även i dina sinnen Låt mig tacka er för det, eftersom jag är djupt rörd av detta.
Lite i taget och steg för steg utspelar sig dessa skapelser av kärlek inom er alla för att vara i ditt eget personliga tid och rum. ni alla är blomstrande som vackra blommor,  dessa blev rosor av kärlek. du  har alla dessa blomstrande blommor dig! En i taget och varje dag vinner vi av Ljuset mer och mer utrymme på din dyrbara Gaia, och i sinnen och hjärtan av ditt dyrbara själv.


Den nuvarande rörelse Ljus och det aktuella läget för medvetandet har aldrig någonsin varit så högt som de är i dag. Inte ens i Atlantian, lemuriska eller Maya kulturer som var så högt i upplysning då, inte kan jämföras med denna nuvarande globala rörelse i uppvaknande. Helt enkelt därför att det är en global uppvaknande och inte en kultur eller uppvaknandet av en kontinent som det var i Atlantis. här gången uppvaknandet sker i global skala, och därför Uppstigningen är här för er alla kära själar där ute tillsammans med älskade GAIA!
Det finns ingen flykt från ljus rörelse, eftersom det tvättar bort alla gamla mönster och ger i förnyelse som en "uppdateringsknapp" tar dig till en utbyggnad av ditt eget sanna ljus. Det finns ingen flykt från kärlek, eftersom kärlek är allt som finns och Kärlek är allt som är! Det kan bara finnas sann medkänsla när Kärleken glatt fyller  hjärtat.
Allt är och förblir respekterat på alla sätt! Det kommer aldrig att finnas rädsla igen inom er själva, eftersom hjärtat inte väljer denna typ av skapelse längre. Balanseringen av hjärtat går försiktigt framåt medan vi talar och når en harmonisk balans av yin och yang, den gudomliga feminina och den gudomliga Maskulin, så det kan bestå så i oändligheten. den maskulina energierna har gjort sitt arbete under de senaste 13,000 åren så och nu är det dags för dessa vackra och raffinerat Feminina energier, som har kommit för att ge dig all denna reningsprocess på jorden och i er själva.
Låt dessa Gudomliga Feminina energier förfina dig i denna saliga tillstånd av att vara som du är, i denna rena och älskade Själv. Det är detta gudomliga kraft ljus, denna rena och starka skönhet av kärlek och visdom inom er alla som kommer att föra fram  ett nytt sätt att leva.
Detta nya sätt att leva är att föra fram födelsens Renhet och enhetsmedvetande, Oneness! Det är din inre hjärta som talar kärlekens språk igen och för fram Gudomlig vishet, Ljus språk  och medkänsla. Virvelströmmar av Ljus skapas och lätta koder planteras i kollektiva former av er alla. Det handlar om att forma denna enhet, denna "Allt Som Är" i din verklighet igen.
Ni har alla dessa inom er, dessa virvelströmmar av Ljus, dessa mönster av ljus,! Var och en av era  Själv integrerar den högsta formen av er själva och er Guds själv, närvaro av gudomligt ljus. Det finns så mycket skönhet i detta . som världen inte har sett ännu, yttervärlden och dess komplexitet, är till synes locka din uppmärksamhet mer än din egen inre skönhet och världen av skapelsen. Den senare ignoreras, du! ignorerar dig förstår att Du är walking skönheter på denna jord min dyrt kära! det finns ingen större sak än din verkliga inre Gnista av Guds kärlek. denna inre gnista är din Gud Närvaro och det är födelsen låga Moder Fader Gud närvaro av ljus, och detta är i var och en av dina kära hjärtan.
Det är dags att sluta leta utanför er själva, för den sanna skönheten kan inte hittas utanför dig, när det faktiskt själv, din inre hjärta. Den fysiska ögat kan därför inte speglar sann skönhet om den inre skönheten inte känns eller syns genom det inre ögat. Det är ett missförstånd att bara titta igenom, och bara använda din fysiska ögon, för de kan inte reflektera eller absorbera vad din sanna skönhet är Allt om .. Det handlar om er, mina kära vänner .. Ni är de som är den här världen, denna skapelse, denna skönhet, detta ljus, denna kärlek och skönhet Gud. Det finns ingen annan värld än du.
När du väl har accepterat din sanna och vackra jag, kommer ett stort steg att tas i utbyggnaden av dina sanna jag, skiner in denna skönhet och in i ljuset. Det finns inte mycket mer att göra än att acceptera vid denna tid att du är Ljus och att du är en medskapare såsom Ljusets Gud önskar för en överenskommelse med varandra, för en samverkan och harmonisk livsstil för en ny värld där allt och alla är en igen, för frihet som ditt väsen, som är gränslös, och mest av allt för utbyggnaden av dina sanna jag.
Det finns ingen större värld än din inre värld som du är en del och där du är den ledande figuren i skapelsen. Det finns ingen annan värld som tar över denna gamla, än din egen inre värld. Det är vad ni gör av det med er själva . Detta är nyckeln Mina damer och herrar, att du är denna nya värld,. ingenting utanför dig är, mina kära vänner och jag anförtror er alla med denna nya värld, jag litar på att alla gör något bra av allt detta, för er själva och för andra runt omkring er genom att föra din sanna kärlek till andra, genom att vara Ljuset som du är och genom att stödja andra i att göra samma sak. Du kan stödja andra att göra samma sak för sin egen verklighet, genom att vara där för dem när tider är svårt att göra det när spåren försvinner och tron har gått.
Det finns ingen större ansvar än detta, och jag anförtror er alla med detta. Så mycket tro jag har i alla, i dina händer och hjärtan av skapelsen. Det är hur mycket jag tror på er alla och hur mycket jag verkligen och djupt Älskar er alla. Det är min kärlek och stöd till er alla och det är min glädje och ära att vara med er alla under denna tid av manifestation och under denna vackra Gyllene ålder: min kraftfulla Vattumannens tidsålder.
Låt oss alla fokuserar oss nu djupare på den nuvarande fasen av Uppstigningen, låt oss kasta tärningarna och ta ett språng i tron. Det är alla kommer underbart, även om den yttre världen inte presenterar sig så här, kan du lita på mig att det är går vackert och allt går i exakt sätt som det måste gå. Allt för att se till att ni alla kommer att kunna dra nytta av de möjligheter du behöver under denna viktiga tid Upplyftningen.
Nu, integreras och absorberas detta budskap och energi väl, mina vackra bröder och systrar av Ljus därför kommer nu dessa kommande stegen att tas snabbare och blir mer intensiva igen, precis som era tidigare år har varit. Men den här gången kommer det vara genom manifestationer, skapelser och inte så mycket om integration igen. Det kommer att handla om riktiga planerade frågor blir din verklighet om du gör det och om du väljer det.
Med detta lämnar jag er alla att absorbera detta budskap och samtidigt göra det, kommer jag stå er alla att ge dig alla lite ljus om saker är inte klart för dig att förstå. Alltid till din tjänst och alla min kärlek.

JAG ÄR att jag ÄR
Mästare Saint Germain

Copyright © by Meline Lafont. All Rights Reserved. Tillstånd ges att kopiera och distribuera denna materia L fritt under förutsättning att innehållet kopieras i sin helhet och oförändrade, fördelas fritt, och denna upphovsrätt och länkar ingår. http://pleiadedolphininfos.blogspot.be för Blogger och http://pleiadedolphininfos.wordpress.com som startsida

No comments: