viglink.com

Friday, February 1, 2013

ST GERMAIN'S Meddelande och Löfte


           Saint Germain, 22 januari 2013



ASHTAR ON THE ROAD TELECONFERENCE




JAG ÄR St Germain. Och jag kommer till er med hälsningar från alla oss som kommer som Ljus – Ljuskroppar och i mitt fall, i kropp. Att få vara här på denna epokgörande dag, och på uppdrag av Moder/Fader Gud, säger jag, att Gud är så tacksam att ha blivit inkluderad i varje del av invigningen som ägde rum i går på Jord tid, eftersom detta land grundades genom Gudomlig inspiration, och faktiskt är en modell för hela Världen och också, Universum bortom!

Frihet – det är mitt ansvar, som jag har tagit på mig med glädje och utan reservationer, för alla människor på planeten. Och jag medger ödmjukt för er att jag har varit ganska instrumental under vissa tider när jag har inspirerat till de många svåra steg som har behövts tas för att föra frihet till Planeten Jorden. Sången uttrycker allt som Amerikas Förenade Stater grundades till att vara.

Nu vet ni alla att det inte har varit en lätt övergång att komma dit där vi är idag. Men ni vet alla att jag och de andra har varit med er hela denna tid, även när tiderna verkade så mörka! Jag var med detta lands Grundande Fäder. Jag har välkomnats sedan dess, främst av er President Lincoln, och ja även av er President Kennedy, och många andra som har gått i Kongresshallarna och era Domstolar och er Stat och lokala regeringar, vars ideal ibland hade kallats dåraktiga och ibland har krävt stora uppoffringar. Men de har framhärdat och det har även jag.

Det har aldrig varit en fråga om att ge upp, trots de som har haft kontrollen under dessa tusentals år, även när det verkade som om de skulle ge segern till den som de kallade Hitler under andra världskriget. Och det var deras plan till att börja med tills, och inte av humanitära skäl det måste ni förstå- men tills de att de insåg att de inte skulle kanske kunna kontrollera Hitler, så kastade de sin vikt till den Fria Världen – den så kallade Fria Världen.

Det har varit splittring som skapats avsiktligt. Det har varit lögner och propaganda genom åren. Men nu skiner Ljuset så klart, det finns inget tvivel om det, inget tvivel att all Frihet är här, och Frihet – och återställande av Frihet, eller ska vi säga allt som Amerikas Förenta Stater står för i teorin verkligen ska hända!!! Var Redo! Stå stadigt! Ja var modiga, men mest av allt var
Kärlek! Det är genom att vara Kärlek, dela Kärlek och förse andra med exempel på den Kärlek som Ni är, och som Ni kommer att lära ut och inspirera andra att också göra!

Nu vill jag göra några uttalanden. Ja jag stod vid Obama hela tiden. JAG ÄR med honom konstant. Han går med mig och med Sananda, eftersom han förstår att Frihet är mer än bara en samling skrivna lagar, mer än det som sägs i er Deklaration och er Konstitution, mer än som ges i Emancipation, Förkunnelse eller i Dr Kings dröm.

Ja, Dr King kom till Bergstoppen, och det är så fantastiskt att på hans födelsedag firades inte bara Friheten, utan också installationen av Obama på samma dag – tänk! Moder/Fader Gud var överallt. Ashtar Command var helt ansvariga. Jag var med alla i den stora publiken. Om ni ser det, och ni ser när kamerorna fokuseras på massan, och alla viftade med dessa flagger, de röda, vita och blå flaggorna – och färgen som visades var lila! Det var en sjö av lila, lavendel, blå-violett lila – mina färger! Det var människorna tillsammans som Ett; en stor gemenskap, en stor publik av Glädje!!!

Det finns de som såg mig där. JAG ÄR mer synlig än några av de Uppstigna. JAG tycker det är mycket användbart att ta på mig en människas kropps gestalt. O, jag är lite Ljusare, och jag är lite kortare än de flesta, det passar mig. Det är särskilt användbart när jag gör ett framträdande, eftersom ni föstår jag är fortfarande tillräckligt Ljus även om jag är i en människas kropp, så att jag kan gå genom väggarna!

Jag är säker på att ni kan föreställa er detta drama. Varför gör jag drama? Det är för att komma till en punkt en vändpunkt för de som bara tänker på makt, och förslava andra så att de kan vara kraftfulla själva, och rika och allt detta, och så få möta några av deras vanföreställningar med lite drama som kan föra ut synpunkten. De visste jag var där igår. Det var många av dem där i publiken, deltagare även i ceremonierna – de visste jag var där. De kände sig lite obekväma, men det är ok eftersom ibland är det bäst att skaka om någon lite, inte skrämma, utan helt enkelt att lösa upp några av de mest ingrodda programmen! Få dem att fokusera på vad som verkligen är viktigt; Hur låter fängelse ljudet för dig? Så varför skulle ni vilja fängsla era bröder och systrar! Om ni inte tror det känns bra, varför vill ni få dem att känna sig sämre?

Med andra ord, de får en ganska stor dos av att ”gå i sina bröder och systras skor. Och det fungerar! De vet att deras tid är ute. Och ja, de kommer att försöka med några bus-streck, men den stora Friheten som har kommit är här, och om ni inte fångade detta tidigare, gå tillbaka. Obama hade lite ”hjälp” med sitt tal, och han var översvallande eftersom han slutligen kunde säga dessa saker som han har velat säga hela tiden, men han var tvungen att förstå.

Och med stor ödmjukhet, och engagemang så har han tillåtit de som skulle fortsätta att förslava att göra sin sak, för att få en större förståelse och för att inspirera människor att uppskatta sin nya Frihet, medan de lyssnar till Moder/Fader, och alla meddelanden som förmedlar Kärlek och Medkänsla och Förlåtelse och Tacksamhet och Frid i Hjärtat. Det börjar – Fred på Jorden börjar i de individuella hjärtana. Och därför ser vi en sådan ljus väg framför oss.

Leta efter Sanning. Ni vet detta, denna Röst, frågade varför Obama inte bar en lila slips, och jag berättade att det var för att han bar Sanningens Blå, eftersom det är tid för Sanningen att komma fram, och Ärkeängeln Mikael är mycket med honom och ger råd.

Så det är en högst fantastisk tid för alla er, och för alla oss som kom för att kärleksfullt assistera och vägleda er. Och jag skulle vilja, medan vi är tillsammans i denna värdefulla tid, så skulle jag vilja att vi kommer samman i nåt som vi kallar Löfte om åtagande till den Gyllene tidsålders Medborgare. Och jag ber er säga efter mig, och om ni kan, gör vad ni kan för att öppna linjerna så att vi alla kan bli hörda. Jag säger den första frasen – vi har gjort detta tidigare och ni kan säga efter mig:

Med Kärlek och Glädje – kommer vi samman –
Att föra vår nya frihet
Och därför är det så att vi stiger ännu högre –
I våra målmedveta strävanden –
Allt eftersom vi fullföljer – de löften vi gjorde – för länge sedan – när vi alla först kom hit – för att uppleva det uppdrag som vi har åtagit oss.
Nu har vi nått - den Gyllene tidsåldern – som vi har strävat efter – genom eoner.
Och vi står tillasmmans i vår enhet av Ljus – av Sanning och av Kärlek.
Och vi förkunnar – vår frihet – att leva våra gudomliga liv – i uppdrag och tjänande – i enhet – i gemenskap är vi
Och så är det – och så ska det vara – alltid och för evigt från denna stund!
Namaste!

Nå, kära Ni, Jag, St Germain, gratulerar er alla. Ja vet att det kanske har varit några störningar på linjen, men det gör ingen skillnad. Ni hördes, och det är inte bara vi som samlats här som hörde er! Våra ljus, våra ord och särskilt våra Hjärtans Ljus skickades ut genom hela Planeten Jorden och Bortom. Och jag hälsar er alla i Broder/Systerskap av den Enda som vi är. Och jag säger er att era liv nu är så fria som ni väljer att de ska vara. Ert överflöd är obegränsat – och det mesta av ert Ljus skiner så ljust så som ni verkligen är Ledare i Frihet och Frid till hela Världen !!!

Tack för att ni är med oss, och om ni vill, acceptera de speciella Kumara rosorna som är Lavendel, bara för er, för denna händelse. Sätt dem i era hjärtan, och vet att ni var här, och ni kan lyssna och repetera denna utfästelse så ofta ni vill. Det kommer bara att öka era Vibrationer mer och mer när ni känner energin från vår enhet av Kärlek och Ljus och Tjänande.

Och så tackar vi alla er för att ni är Ett med Oss. Vi älskar er bortom ord, och vi gläds att vi är Ett med Er. Och så är det. Namaste.

* My Country 'Tis of Thee, sung by Kelly Clarkson
http://www.youtube.com/watch?v=HQaV7JI2S6s
** (Speaking to Fran) Transcription by Arnold Neal Troeh http://www.ashtarontheroad.com/st-germains-pledge-1-22.html Given through Susan Leland, 1-22-13. www.ashtarontheroad.com
© Ashtar On The Road Publications 2004-2013. All rights reserved; however, this is a gift to all of us and it may be distributed freely on condition that all accreditation is acknowledged and that no part is altered or deleted.


No comments: