viglink.com

Monday, July 29, 2013

Änglarna, 27 juli 2013 Kanaliserat av Ann Albers


Mina kära vänner, vi älskar er så väldigt mycket.

Det finns inom varje mänskligt hjärta ett frö av ljus och en kärna av sanning, som alltid är närvarande. Det kommer att finnas perioder i era liv under vilka ljuset blossar ljust inom er och perioder under vilka ni glömmer bort att det är där. I vilket fall som helst, mina kära, ljuset och kärleken av Gud existerar inom er, oberoende av vad som pågår på ytan av era liv.

Det är vår önskan att ni omfamnar denna sanning och undviker självkritik och självnedskrivning. Det är också vår önskan att även under era svåraste timmar så påminner ni er själva, ”Gud är med mig. Guds kärlek finns inom mig. Guds sanning är i mig. Det är den djupaste sanningen av min varelse.” Resten är vid ytan, illusoriskt, temporärt, och ofta inte ens så fastlagt och verkligt som ni tror.

Ni kan omvända era liv så snabbt mina kära, helt enkelt bara genom att först av allt älska er själva på den plats ni är idag. Om ni är upprörda, rädda, ledsna, trötta, så tillåt detta inom er. Älska er själva även i denna rymd. Tillåt er själva uttryck, privat på ett sätt som inte skadar er själva eller andra. Låt energin flöda. Påminn er själva att oberoende av vad som pågår på ytan av era liv, ert sinne, och ert hjärta, så är ni inget mindre än Guds kärlek i mänsklig form. Denna kärlek, då den får en chans, kommer att träda fram från djupen om ni är villiga att tillåta energin som är närvarade inom er att komma till ytan nu, att föra, att bli uttryckt, att flöda på ett hälsosamt sätt. Inget kan förminska detta ljus eller denna sanning. Inget… för Gud är i alla ting. Guds kärlek existerar under alla känslor, under alla tankar och under alla situationer. Guds kärlek, mina kära, är vad ni är gjorda av, och det är något ni inte kan förändra. Ni kan bara besluta såvida ni kommer att föra denna kärlek till ytan eller ej i varje givet ögonblick. Ju mer ni gör detta, desto snabbare kommer ni att föra er in i en godare och mjukare verklighet.

Gud Välsignar Er! Vi älskar er väldigt mycket. – Änglarna.

http://soundofheart.org/galacticfreepress/content/ann-albers-messages-angels

Svensk Översättning: Per Staffan - www.st-germain.se

No comments: