viglink.com

Monday, July 29, 2013

Lady Nada, 21 juli, 2013 Ni är Rosorna av Kärlek, Utspridda genom Alla Universums trädgårdar Kanaliserat av Fran Zepeda


Hej mina kära. Hälsningar från de Gudomliga Sfärerna och Allt-Som-Är, tillgängligt för er just nu med bara er intention. För det blir mer uppenbart för er att allt som smälter samman på ett djupare plan i er, och mycket öppnas för det högsta bästa och det högsta bästa för ALLA inblandade.

Expansion, mina kära, det är namnet på leken: Expansion av era gyllene Gudomliga Jag, era Uppstigna Jag, era kontakter med de djupare delarna av er. Den kontakten med era Högre Jag och högre. Ni lär er att leva och överleva och vara i ett mycket mera upplyst tillstånd av kvarliggande och detta är den punkt av centrum som ni kommer att dyka upp och sammanfogas med för evigt. Se om ni kan blomma ut från den punkten i till evigheten, att täcka Allt-Som-Är. Lev ut där, mina kära. Det är er rätta plats.

Därifrån kan ni nu upptäcka mycket djupare sfärer av existens. För era Hjärtan kommer att visa er vägen. Det är bara i era Hjärtan som ni lever ut nu och det öppnar en stig för er nu att leva ut i många nivåer att vara - utan gränser, utan fördömande, utan begränsningar. Det är frihet.

Och så för er, mina kära, är det inte ett nytt ställe att vara på. Ni återupptäcker det, på så många plan, så när ni kapitulerar och är med Era Gudomliga Jag, Era Uppstigna Jag, när ni vidrör sfärer som ni en gång trodde var separerade från er men som alltid var där och väntade på att ni skulle återansluta er med.

Och jag bönfaller er, mina kära, att lysa vägen för er själva genom att uppleva ert Gyllene Ljus, ert Kärleks Ljus inuti er som en naturlig del av er varelse. Dela vägen med den linjära fokusen. Känn distansen nu när den gamla Världen vinkar till er. Den suddas ut i glömska. Det än upplöst och på väg tillbaka till källan för att bli återvunnen till ett högre sätt att vara. Ni hjälper till genom att stanna i den högre dimensionella upplevelsen som ger tecken till er än mer nu.

Nu är er chans i de kommande dagarna att bli återförenade med era Gudomliga Jag, med era Uppstigna Jag, och att utforska det och sammanfoga era lägre jag glädjefullt till ljusare kärleksfullare energier av Er Gudomliga Essens.

För alla intentioner och syften, ni har besökt dessa ofta. Det kan ibland kännas märkligt. Starta på nytt att se det som normalt. Stanna inom det längre. Var era Gudomliga Jag nu, mina kära. Vi applåderar er, och vi gratulerar er. För ni ankommer, ni blir, och ni återvänder till era naturliga sätt att Vara- ut ur den falska och smutsiga gamla tre dimensionella upplevelsen som ni en gång designade för er egen tillväxt skull. Tillåt den att fullständigt glida av er så som döda kronblad som faller av en vacker ros för att avslöja centrum, kärnan, potentialen för mer utveckling och en ännu mer perfekt ros att blomma och glänsa.

Ni är Rosorna av Kärlek, mina kära, utspridda i Alla Universums Trädgårdar, i alla toner av rosa och lila, upplysta och grundande Kärlek in till alla Universum med så mycket potential att fortsätta blomma med djupare och större Kärlek när du når högre i dina frekvenser och i dimensioner.

Jag håller er till mitt Hjärta och Jag hälsar er från mitt Hjärta och jag smälter med er Kärlek för att öka det i er själva och alla andra samtidigt.

Namaste,

JAG ÄR Lady Nada och jag bugar för er Gudomlighet.

Svensk Översättning Line Hedal - www.st-germain.se

©2013 Fran Zepeda. Permission is given to copy and distribute this material, provided the content is posted in its entirety and unaltered, is distributed freely, and this notice and links are included.
http://www.franheal.wordpress.com (Blog
http://www.franhealing.com/Current-Channelled-Message.html (Website) 

No comments: