viglink.com

Wednesday, July 24, 2013

Ärkeänglarna Lady Ametist och Zadkiel 2013-07-24

Mina älskade barn av Gaia!
Jag känner mig som en mor som ser sina älskade barn i tindrande förväntan
strax innan julklapparna kommer.
Inte ett år har gått, utan 13 000 år i väntan på gåvorna ni förtjänar, mina älskade.
Jag är så otroligt stolt över er och så lycklig över att ni återvänder till ljuset för evigt.
Ni kommer nu med hjälp av era grannar inuti Gaia och ute i Universum,
att hjälpas åt att få vår planet att grönska i välmående.
Ökenområdena kommer snart att frodas och Arktis har många dolda skatter som nu kommer fram,
så var inte orolig när det smälter. Allt är i sin ordning och Polerna rätas till i samma veva som de soliga och ljusa dagarna blir fler.
Dagarna kan nu räknas tills du sover med dörren olåst och går ute på gator och i skogen utan rädsla.
Det jag försöker beskriva lite diskret, är din framtid. All information kommer stegvis så att du får möjlighet att smälta detta. Misstro försenar bara allt som framtiden bjuder på, mina älskade.
Öppna ditt hjärta för allt som snart erbjuds. Om du undrar vid något tillfälle om det är för bra för att vara sant? Lyssna då på vad ditt hjärta säger. Ditt hjärta vet ALLT och
använd gärna Purpurflamman dagligen.
Kalla på mig närhelst du behöver.
Nu ska jag överlämna ordet till min älskade tvillingflamma Zadkiel.
Kärlek och Ljus får du av mig
Lady Ametist.

Kära barn av Gaia.
Det gläder mig att ni nu fått lite information om den närmaste framtiden av min älskade
tvillingflamma Lady Ametist. Det är inte varje dag, men från och med nu kommer hon
att ta ett steg framåt och finnas till för er ännu mer, eftersom hon också håller Purpurflammans lågor
väldigt kär. De är till stor hjälp nu på jorden och tillsammans med Ärkeänglarna Michael och Faith,
gör vi meditationer runt vår älskade Gaia på daglig basis. Skillnaden har visat sig enorm på Planeten.
Vi tar inte på oss hela äran, långt ifrån. Däremot känns det som att vi på första parkett får se hur många fler vakna själar som tillkommer varje dag och vilket lyft det för energierna. Jag ser hur det firas och de vakna själarna får Planeten nästan att se ut som ett tomtebloss. Dessa förhöjda energierna har nu skapat möjligheterna för att  bl.a  Mästaren för vår sjunde Stråle, St Germains Välståndsprogram att genomföras, vilket kommer att vara till gagn för alla och envar som stiger upp från den tredje dimensionen smärtsamma mörker.
Lev nu i glädje och tillit för den kärleksfulla, ljusa framtid som är er.
Er lycka är min lycka. Jag är så stolt över er beslutsamhet.
Na´maste Zadkiel

Copyright och kanaliserat av Rositha Bohlin
http://matrosens.blogspot.se
Texten får med glädje delas vidare i sin helhet. Na´maste

No comments: