När ni vill lära känna mig som ni alla vet har en förankring i olika ting runt er jord. Lady Portia som ni får lära känna mer.
Jag är en uppstigen mästare som vill få jordens människor att se. Min energi är förankrat i er när ni lär känna mig som tvillingflamma till Sant Germain. Vi delar inte på vårt arbete vi hjälps åt. Vi är delaktig i healing bland er människor som kommer i kontakt med mig och sant Germain vi öppnar er.
Att lätta sitt hjärta att hitta sitt inre genom min energi då får ni även balans i er. Ni tänker och känner som gör att ni måste få allt att stämma tillut. Ni känner er vilsen i ert inre mitt kära barn. Kärlek och balans förnuft och kritik går hand i hand.
När ni berörs av mina energier kommer ert hjärta och ert huvud som kronchakrat har sin förankring i reagera. Ni leds av att må dåligt genom att ni inte kan få ordning på ert liv. Att hitta balans och kärlek till er själv att hitta ert kall som ligger i ert hjärta.
Ni har stora och kärleksfulla ord från mig Lady Portia som vet vad ert hjärta håller inne med. Jag vet hur ni kan lätta det genom en känslomässig seger i er själv. Att vara ärlig att tala om vad ert hjärta känner är en av min regel. Att vara sann i själen.
Jag sköljer över er som kommer i kontakt med min energi, jag öppnar er och ni får kontakt med ert inre kall genom eran energi ligger redan där ut och väntar.
Det finns något inom er som stör er och som ni bör tänka på för att hitta en bra balans i er kropp. Ni har stängt inne en längre tid mitt ljus upplyser om det. Ni får känna av det genom min energi bryter igenom ert inre. Den violetta flamman som jag och sant Germain hjälps åt med. Vi vidrör er genom vår energi.
Jordens alla människor som åkallar oss kommer vi igenom. Det som händer med er det är att ni får lära er att se ert inre igen och igen tills ni har förstått vad ni vill ha sagt. Ni har blockeringar och som behöver komma fram nu.
Sanning och kärlek som ert liv går ut på att vara ärlig och sann till er själva då lär ni er att var sann och älskvärd i ert arbetsliv genom ni visar vägen.
Uppstigen mästare Lady Portia
Sjunde strålen lila.